ספורטאי השבוע – ניר (צ'יטה) קטן

"גיזצ’או אמר לי ערב לפני מרתון ברלין בשיחה טלפונית "אתה תרוץ כמו צ’יטה", אז מהיר כמו צ’יטה אני לא אהיה, אבל זה משפט שנתן לי המון מוטיבציה." ניר (צ’יטה) קטן, הוא ספורטאי השבוע של שוונג
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


"גיזצ'או אמר לי ערב לפני מרתון ברלין בשיחה טלפונית "אתה תרוץ כמו צ'יטה", אז מהיר כמו צ'יטה אני לא אהיה, אבל זה משפט שנתן לי המון מוטיבציה." ניר (צ'יטה) קטן, הוא ספורטאי השבוע של שוונג

מאת:מערכת שוונג

בן 39, תושב תל אביב, נשוי + 2, ועובד בחברת radex. 

ענף ספורט מועדף:

ריצה

הישג אישי:
2 מרתונים בשנה.


למה דווקא ריצה:
וואו.. הסיבה שהתחלתי לרוץ זה בכלל הודות לאחד הפרופסורים הנחשבים בארץ בתחום האסטמה והריאות, שאסר עלי לרוץ והמליץ לי לשחות בלבד תחת השגחה. ושאומרים לי לא אז אני חייב לנסות!

התחלתי לרוץ לפני כ- 3.5 שנים לאט לאט כל יום קילומטר ועוד קצת, אחרי שנה של ריצה והתמדה נזרקו כל המשאפים ובאו האתגרים: חצי מרתון ועוד חצי מרתון ןלבסוף מרתון ת"א, ואחריו מרתון ברלין 09 אותו סיימתי בזמן של 3:51:18 שעות, ועל הפרק מרתון ברלין 2010.

כמה שעות מקדיש בשבוע לספורט:
בין 6 ל- 15 שעות שבועיות.

באיזה אירועי ספורט משתתף:
מרתון בלבד.

מקפיד על תזונה נכונה?
כמובן לאכול מסודר, ארוחות קטנות, להמנע לאכול בחוץ, ושותה מים מינרלים.

מותג הספורט האהוב עליך:
ברוקס

איך משלבים קריירה, ספורט ומשפחה:
קמים לאימון בשעה 05:00, הרוטינה הרגילה: קפה, שירותים, בננה, שירותים, מים והחוצה, חוזרים עד השעה 07:10, לוקחים את הבנות לגן ולבית ספר, עוד שעה בקאנטרי, ואז מתחיל היום, אני איש של ריצות בוקר, מלבד אימון עם הקבוצה פעם בשבוע בשעות הערב.

המוטו שלי בחיים:
הוא פשוט: גיזצ'או אמר לי ערב לפני מרתון ברלין בשיחה טלפונית "אתה תרוץ כמו צ'יטה", אז מהיר כמו צ'יטה אני לא אהיה, אבל זה משפט שנתן לי המון מוטיבציה.

היכן מתאמן ועם מי?
כיום מתאמן בקבוצת GRC – קבוצת הריצה של יוסף גיזצ'או, איש יקר ומאמן נפלא – שהאמין שאני יוכל לרוץ מרתון ולסיים אותו בכבוד. הקבוצה נהדרת ודוחפת אותי קדימה. את הרציות הארוכות של שבת אני מעדיף לרוץ לבד עם המוסיקה שלי בנגן.

מסר לאומה:
And I ran, I ran so far away.
I just ran, I ran all night and day.
I couldn't get away.

I Ran
A Flock Of Seagulls


אתר שוונג שם את אוהבי
הספורט על המפה – אצלינו כל ספורטאי הוא אלוף וכל
אלוף ראוי לכבוד ולבמה משלו.

רוצים להיות ספורטאי השבוע של שוונג:

פרטים מלאים כאן

לרשימת כל ספורטאי השבוע של שוונג – כאן

 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג