ספורטאי השבוע – בני מלניצקי

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מערכת שוונג


בן 51, תושב קרית אונו, נשוי + 3

ענף ספורט מועדף:

ריצה – מרתונים

הישג אישי:
2:58:27 במרתון

למה דווקא ריצה:
ריצה זהו ענף שבו ניתן לממש את יכולותיך בצורה מהירה וללא הכנות יוצאות דופן. הריצה מאפשרת להגיע לי להריע את עצמי מכל מטלות היום ונותנת לך זמן איכות למחשבה. אני חייב לציין שהרבה מאד החלטות חשובות שלי התקבלו תוך כדי ריצה. באמצעות הריצה ניתן להגיע למקומות שונם בעולם ולפגוש אנשים זרים אך עם אופי דומה. הריצה גם תורמת לאיכות חיים!

כמה שעות מקדיש בשבוע לספורט: 8

באיזה אירועי ספורט משתתף:
מרתונים בכל העולם

מקפיד על תזונה נכונה?
לא מקפיד במיוחד. דואג לאכול הרבה פחמימות וסלטים.

מותג הספורט האהוב עלייך:
מיזונו – נעלי ריצה

איך משלבים קריירה, ספורט ומשפחה:
השילוב של ספורט קריירה ומשפחה הוא אחד הדברים הכי חשובים להצלחה של כולם יחד.לדעת לטפח כל תחום מבלי לפגוע בתחום האחר.בחלוקת הזמנים היומית שלך אתה חייב להכניס כל תחום ומצד שני לא להיות טוטאלי. חוסר איזון יגרום לפגיעה בכל אחד מהתחומים. יש להבהיר גם לסובבים אותך כי מלבד עיסוק אחד יש עוד דברים בחייך. אסור לערבב בין התחומים על מנת לא לגרום לאנטגוניזם.

המוטו שלי בחיים:
להמשיך לרוץ כל עוד יכולים. המטרה היותר קונקרטית לעשות את המרתון השישים בגיל 60!

היכן מתאמן ועם מי?
מתאמן במקומות שונים ברחבי גוש דן. בנתב"ג , בפארק הלאומי ,בסביון, קרית אונו ובפארק הירקון. מתאמן בדרך כלל לבד אך לעיתים קרובות רץ עם חבר מקרית אונו ולעיתים מצטרף לח’ברה ממועדון רמת השרון.

מסר לאומה:
אין אחד שלא יכול לרוץ. האהבה לריצה גוברת ככל שאתה מתמיד בכך. תקפיד להקשיב לגופך ולא לתוכניות שמכתיבים לך מאמנים וחברים. רק אתה יודע מהם יכולותך. אם אתה מרגיש שהיום הוא לא יומך אל תלחם בזה מחר יש יום חדש. יש ימים יותר טובים ויש ימים פחות טובים. כשאתה בשיאך תזכור את הימים הרעים וכשאתה בשפל תזכר בימי השיא.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג