מרוץ המדרגות של כלל בריאות בעזריאלי – 5 סיבות למה כן

מידי שנה, מדרגותיו מושכות את מאות האנשים אשר באים לעלות לרגל (וברגל) את 187 המטרים אליהם הוא מתנשא. עד שנת 2001 נחשב לגבוה בישראל ובאזור כולו. מאז שנת 2002 וברציפות -  49 קומותיו (אם לא תספרו את קומות החניון) מארחות את הארוע המיוחד ביותר בתחום הכושר והספורט. ביום שישי, ה- 25.11.2011 מרוץ המדרגות השווה מכולם, יצא שוב לדרך במגדלי עזריאלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מידי שנה, מדרגותיו מושכות את מאות האנשים אשר באים לעלות לרגל (וברגל) את 187 המטרים אליהם הוא מתנשא. עד שנת 2001 נחשב לגבוה בישראל ובאזור כולו. מאז שנת 2002 וברציפות –  49 קומותיו (אם לא תספרו את קומות החניון) מארחות את הארוע המיוחד ביותר בתחום הכושר והספורט. ביום שישי, ה- 25.11.2011 מרוץ המדרגות השווה מכולם, יצא שוב לדרך במגדלי עזריאלי

מאת:אילן גולדמן

הגג

אם יש עובדה, שאף אדם אשר השתתף במרוץ המדרגות של כלל בריאות בעזריאלי כנראה לא יחלוק עליה, היא שהרגע השווה מכל, הוא נחיתתן של רגליים עייפות על גגו של מגדל עזריאלי, אחרי טיפוס של למעלה מ-50 קומות. כשתעברו את הפנייה שמאלה, ותדעו שרק מדרגות המתכת הן אלו המפרידות ביניכם לבין הגג הנכסף, גם לב אדיש לא יחדול מרטט. תחושת הסיפוק שתציף אתכם כשנעליכם תגענה בגג והרוח תלטף את פניכם, שווה כל מדרגה ובטח כל צעד ושעל שעשיתם בדרך אליהן. ההגעה אל הגג כמוה כהעפלה, כניצחון על הבלתי אפשרי. וזה אפשרי וכל אחד יכול. איש איש בקצבו יחיה ויעלה.

הנוף

לא אמרנו מקודם כי ההעפלה לגג היא הרגע השווה ביותר? אז כשתגיעו לגג מחכה לכם נוף, שספק אם עיניכם ראו בעבר (אלא אם אתם נוהגים לבקר בגג): הים הכחול ממערב, ההרים האפרפרים ממזרח, הבניינים הגבוהים בקו הרקיע של העיר, הכבישים הסואנים ממתחת, המכוניות המזעריות המתפתלות בכבישים, האנשים המיקרוסקופיים המתהלכים ברחובות ולא יודעים כי אתם, כן אתם, כבשתם ברגע זה פסגה שהם רק יכולים לחלום על כיבושה. תנצרו את התמונות ושובו לעוד פעם.

המדרגות

יתכן ואלו נראות לכן בתחילת המרוץ כאויב המפריד ביניכם לבין הגג אליו יכולתם להגיע במעלית בין כה וכה. אך אם תסתכלו על כל אחת מ- 1,114 המדרגות כאתגר, הרי שעד שתגיעו לגג ולנוף, עברתם אלף מאה וארבע עשרה אתגרים קטנים, אשר עמדו בדרככם מלהגיע ליעד שהצבתם. תאהבו כל מדרגה עליה תדרכו בדרך, וכשתגיעו למעלה תבינו ותעריכו מהו גודל ההישג. 

הקומות

בכל קומה עליה תחלפו, מופיע מספר. המספר מייצג קומה. מידי כמה שניות תחלפו על אחת מהקומות ויתכן ותגדפו מעט. אך אם תסתכלו על אלו כפי שהסתכלתם לפני כן על המדרגות – כחבר ולא כאויב- כל קומה תהפוך לניצחון אישי. יש לכם סך הכל 54 נצחונות שכאלו לצבור לזכותכם, במספר מאוד מצומצם של דקות. שווה ביותר. תתענגו על כל ניצחון, אפילו תצעקו לאוויר, "יש", קולני וחזק וכזה. דמיינו את רוקי בלבואה, אי שם בפילדלפיה הקרה, מטפס על מדרגות העירייה, כששיר הנושא מתנגן בקולי קולות – רוקי כעת זה אתם.


החבר'ה שמסביבכם

מנכ"לים של חברות מצליחות אשר באים לבחון עצמם במגרש הפיזי, ספורטאי עילית דוגמת איש הברזל גלעד רותם המגיע עם ילדי בית הספר בו הוא מתנדב, ספורטאי סוף השבוע מענף הריצה והאופניים הבאים לראות אם בכוחה של רגל לשאתם עד הגג, בריוני חדר הכושר אשר ליבם ניצת רק ממחשבה על האתגר והכאב הכרוכים בטיפוס, וכן, גם כל אחד מכם אשר קורא את הכתבה הזו ומשהו מתעורר בקרבו לנסות- כולכם תהיו שם וכולכם יכולים להעפיל לגגו של הבניין אשר במשך 9 שנים נופל כעפר לרגליכם.

הרשמה למרוץ המדרגות – כאן


 
מרוץ המדרגות 2007

מרוץ המדרגות 2010




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג