הפלייליסט הכי מבוקש לריצה

ענק המוסיקה המקוונת Spotify פירסם בימים האחרונים את עשרת השירים הכי מבוקשים בקרב קרוב ל-3 מליון מתאמנים העוסקים בפעילויות ספורטיביות שונות. Ke$ha הזמרת הצעירה זכתה למספר ההורדות הגדול ביותר,  אמנם לא בשיר שעתיד להזכר לנצח או לקטוף את הגראמי אבל בהחלט קצב שיכול לעזור במקטעי אינטרוולים קשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ענק המוסיקה המקוונת Spotify פירסם בימים האחרונים את עשרת השירים הכי מבוקשים בקרב קרוב ל-3 מליון מתאמנים העוסקים בפעילויות ספורטיביות שונות. Ke$ha הזמרת הצעירה זכתה למספר ההורדות הגדול ביותר,  אמנם לא בשיר שעתיד להזכר לנצח או לקטוף את הגראמי אבל בהחלט קצב שיכול לעזור במקטעי אינטרוולים קשים

מאת:דנה פלג

עשרת השירים אשר נמצאים ברשימה של Spotify הם לא התגלמות החיים הבריאים ו/או פולטיקלי קורקט במיוחד, אבל עם הנתונים קשה להתווכח ולפיהם מדובר בשירים הכי מבוקשים לאימוני כושר שונים בחודש ינואר האחרון.

הרבה קצב, ביטים וראפ מחברים בין עשרת השירים שכל אחד ואחד מהם כבש את רשימות ההשמעה בארה"ב ובעולם כולו.

אתר המוסיקה המקוונת Spotify מארצות הברית הושק ב-2008 והפך זמין ב-2011 עם תמיכתה של הגברת הראשונה, מישל אובמה, אשר מצאה שמדובר בדרך מקורית להלחם בתופעת ההשמנה הסוחפת את תושבי מדינות ארצות הברית. האתר מציע ספרייה ענקית של שירים לאימון חינם, אחרי רישום לאתר. יחד עם מאמן הכושר האמריקאי, ג'קי וורנר, יצרו השניים רשימות השמעה לאימוני כושר שונים.

הנתונים מ Spotify   מראים כי בחודש ינואר האחרון הנשים העדיפו להזיע לצלילי  Ke$ha, David Guetta Swedish House Mafia בזמן שהגברים רצו לקולותהם של Jay Z, Kanye ואמינם.

אין ויכוח לגבי המקום הראשון: הוא שיך לזמרת האמריקאית בת ה- 25  חובבת הפרובוקציות Ke$ha  ולשיר Die Young. בשיר Die Young הלקוח מתוך אלבומה השני שיצא בדצמבר האחרון יצרה הזמרת קליפ פרובוקטיבי עשיר ברקדנים ערומים למחצה, עם רמזים לא עדינים כלל לאקטים מיניים ולכת השטן, אבל במהלך האימון תאלצו רק לדמיין לשמע המוסיקה האנרגטית.


למקום השני הגיע אחד החיבורים שלו חיכו לא מעט זמן, וויל איי. אם, הראפר האמריקאי ובריטני ספירס, זמרת הפופ הידועה. השיר שכבש גם את המועדונים זכה ל 5 מיליון צפיות ב-24 השעות הראשונות לצאתו.

במקום השלישי למקלמור וראיין לואיס עם הלהיט שכבש את המצעדים ואת רשימת ההורדות בארה"ב וגם בישראל והפך לחלק בלתי נפרד מהפלייליסט של גלגל"צ.

מקלמור, ראפר אמריקאי בן 30, נחשב כיום לראפר מחאתי שרוצה לשנות את העולם אחרי שעבר גמילה מאלכוהול וסמים בזכות חברו, המפיק המוזקלי, ראיין לואיס. השיר “Thrift Shop”   נלקח מאלבומם המשותף האחרון וכובש כל רשימה אפשרית.

וזאת רשימת עשרת השירים הראשונים:
1. “Die Young” by Ke$ha
2. “Scream & Shout” by will.i.am
3. “Thrift Shop” by Macklemore & Ryan Lewis
4. “Don’t You Worry Child” by Swedish House Mafia
5. “Sweet Nothing” by Calvin Harris
6. “I Cry” by Flo Rida
7. “Clique” by Kanye West
8. “Titanium” by David Guetta
9. “Gangnam Style” by Psy
10. “Locked Out Of Heaven” by Bruno Mars  

הרשימה המלאה  של 20 השירים נמצאת בקישור: http://open.spotify.com/user/spotifyplaylistofficial/playlist/617cHjpVLilDdCGQyqXQ3x 
תמונת שער: Thinkstock
20.2.2013


דנה פלג-  עיתונאית, אמא של שלושת המופלאים, שוחה, רוכבת כשלא חם ולא מוותרת על פילאטיס





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג