הבלוגר בן גרינפילד שהגיע לסקר את ישראמן נגב 2014: "כיצד מתג חשמל ופריטים בתיים יכולים לעזור לרדת במשקל"

הבלוגר הידוע שהגיע מארה"ב וישתתף בישראמן נגב בחצי המרחק, מסביר כיצד מתג חשמל ופריטים ביתיים אחרים יכולים לעזור לכם לרדת במשקל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הבלוגר הידוע שהגיע מארה"ב וישתתף בישראמן נגב בחצי המרחק, מסביר כיצד מתג חשמל ופריטים ביתיים אחרים יכולים לעזור לכם לרדת במשקל

מאת:בן גרינפילד; תרגום: אביטל הירש

• בעקבות שיתוף פעולה מערכתי עם האתר המוביל לכושר גופני של Ben Greenfield, אנו מביאים לכם כתבה מתורגמת זו.

בן גרינפילד שמתעסק על בסיס יומי בתזונה וספורט באתר הפופולרי שלו שאותו אנו מתרגמים, הגיע השבוע לישראל על ידי חברת קינטיקס, סטארט אפ חברתי ואירגון ללא מטרות רווח, על מנת לסקר את ישראמן נגב 2014 לבלוג שלו וגם בשביל לעשות את החצי איש ברזל בתחרות. זו הכתבה שהוא כתב לאחרונה:

פעם היה לי משחק שהייתי נותן לאנשים שהיו משתתפים במחנה האימונים שהעברתי מוקדם בבוקר בפארק. זה הלך כך:

–  אתה מוצא לך בן זוג וכל אחד מכם מקבל ערימת קלפים 

– אם קיבלת קלפים שבין 2-10, אתה עושה מספר כזה של שכיבות סמיכה

– אם קיבלת אס, אתה עושה 5 תרגילי burpee, אם אתה מקבל נסיך, אתה עושה 10 jumping jacks. מלכה היא 10 mountain climbers, מלך הוא 10 סקוואטים. והג'וקר היה קלף משוגע שבו הפרטנר שלך היה יכול לבחור תרגיל שתעשה 10 פעמים.


מה הקשר בין מתג האור לאיבוד משקל? צילום: Thinkstock

אחד מחבריי – מייקל וולקין, סמל בצבא האמריקאי – לקח רעיון דומה ושם אותו על סטרואידים מטורפים – יש לו חפיסת קלפים שנקראת
Strength Stack 52. זה הולך כך:
על כל אחד מ-52 הקלפים יש תרגיל למשקל גוף אחר.

כל כרטיס מקודד בצבע על ידי קבוצת שרירים. אדום: ליבה; ורוד: גב; צהוב: רגליים, כתום: ידיים, ירוק: חזה.

על כל כרטיס יש תרגיל, צללית של אופן ביצוע התרגיל, תיאור אופן הביצוע ומספר חזרות מוצע עבורו.

על כל כרטיס יש ברקוד. כאשר סורקים אותו על ידי אפליקציות של סלולריים, אפשר לראות סרטון של התרגיל מבוצע. יש גם קישור לכתובת שבה אפשר לראות את הסרטון מכל דפדפן.


די מגניב, נכון?


מייקל גם אוהב לחשוב על דרכים ייחודיות וחדשות להאיץ את המטבוליזם ולשרוף שומן מהר יותר. למטה, הוא משתף באיך מתג חשמל ופריטים אחרים בבית, יכולים לעזור לכם לאבד משקל. תיהנו!


כשהייתי בן 19, יכולתי לאכול כל מה שרציתי בלי לדאוג יותר מדי לגבי צריכת קלוריות. נריץ קדימה כמה עשורים ונגלה ש"ימי הזוהר" האלה נגמרו מזמן. עם זאת, ירידה במשקל אינה מסובכת כמו שהיא נראית. אפילו פריטים רגילים שיש לכם בבית ברגע זה יכולים לעזור לכם לשרוף קלוריות ולרדת במשקל, מבלי לשמוע את המילה מעוררת האימה "דיאטה". הנה כמה מפריטי הבית האהובים עלי שיכולים לעזור לכם לצרוך פחות קלוריות.


וניל

ריחות יכולים להשפיע על דרך המחשבה שלכם. זו לא דעה, זו עובדה מדעית מוכחת. הריח של וניל יכול לדכא את החשק לנשנוש קלוריות מיותרות. נסו להדליק נר בניחוח וניל כשאתם מרגישים את הקרייבינג מתקרב. הרחה של בקבוק של תמצית וניל גם היא תעזור לדכא את החשקים שלכם בפעם הבאה שתרצו לנשנש משהו מתוק.


מברשת השיניים שלכם

משחת שיניים מנטה מוכחת ביכולתה לדכא תיאבון. צחצוח השיניים מיד לאחר ארוחת הערב שולחת אות למוח שלכם שגמרתם לאכול ותדכא את הרצון שלכם לאכול את החטיף שלפני השינה. ואל תשכחו להעביר גם חוט דנטלי!


הערה מבן (גרינפילד, א.ה.): השתמשו במשחת שיניים טבעית ואורגנית. באופן אישי אני משתמש במשחה צמחית.


שלט הטלוויזיה שלכם

האדם הממוצע מבלה 5 שעות ביום מול הטלוויזיה. דמיינו כמה קלוריות תוכלו לחסוך אם תכבו את הטלוויזיה רק ל-30 דקות ועברו על 10 מקלפי האימונים של מייקל. תעברו על 10 קלפים לאימון אישי או שחקו במשחק כושר עם משפחתכם או עם חברים בחדר. זה שורף כל כך הרבה קלוריות יותר מאשר שכיבה חסרת חיים מול הטלוויזיה.


אכלו מצלחות קטנות יותר

אינספור מחקרים הראו שככל שהצלחות שלכם גדולות יותר, ככה אתם אוכלים יותר. הגישו לעצמכם מזון מצלחת קטנה יותר ותרגישו מלאים ומסופקים באותה מידה בהשוואה לצלחת בגודל נורמלי.



צלחת קטנה יותר – פחות אוכל צילום: Thinkstock

המחשב שלכם

התחברו לפייסבוק והודיעו שאתם עומדים לרדת X ק"ג ממשקלכם. כעת אתם מחויבים לאחרים ומונעים על ידי אלו שאכפת להם מכם. מחקרים הראו שכשמנסים לרדת במשקל, האחריות שיש כלפי אחרים מגדילה דרמטית את הסיכוי להגיע למשקל היעד שלכם.


מתג האור

מחקר באוניברסיטת קורנל קבע שהסוד לאכול פחות ולהרגיש יותר מסופקים ממה שאוכלים יכול להיות קשור פשוט בכיבוי האורות. חוקרים מצאו שאנשים שאוכלים תחת תאורה רכה יותר צרכו 175 קלוריות פחות מאלה שאכלו באור חזק. המשתתפים שאכלו תחת תאורה מתונה אכלו 18% פחות וגם דירגו את המזון כמהנה יותר מאשר אלו שאכלו תחת אורות בוהקים. המדענים משערים שבגלל שאורות הפלואורוסנט הבוהקים נמצאים שברך כלל במסעדות מזון מהיר, עלול להיווצר צורך פסיכולוגי לרוץ לאכול ולאכול יותר. אז עשו לבטן שלכם טובה: השיגו נר רומנטי לארוחת ערב.


15.1.2014




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג