אירועי הספורט לסוף השבוע

מזג אוויר חורפי אך נעים יסמן את השבוע האחרון של שנת 2009, אשר התברכה במסלולי אופניים מסודרים באזורי הטבע בארץ, לפניכם שלושה מסלולים במחווה לפעילות קק"ל ורשות הטבע. במכון וינגייט יתקיים כנס נשים באתלטיקה וביער בלפור תתקיים ריצת ניווט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מזג אוויר חורפי אך נעים יסמן את השבוע האחרון של שנת 2009, אשר התברכה במסלולי אופניים מסודרים באזורי הטבע בארץ, לפניכם שלושה מסלולים במחווה לפעילות קק"ל ורשות הטבע. במכון וינגייט יתקיים כנס נשים באתלטיקה וביער בלפור תתקיים ריצת ניווט

מאת:יריב זרביב

כנס נשים באתלטיקה
ביום חמישי ה- 24 בחודש אוקטובר 2009,
יתקיים כנס אתלטיקה בנושא נשים במכללה לחינוך גופני שבמכון וינגייט. בכנס יהיו נושאים מקצועיים הקשורים בהיבטי הנשים העוסקות בספורט האתלטיקה בארץ.

בין המרצים בכנס, ד"ר מעמה קונסטנטיני וד"ר רועי סמואל. בתחילת הכנס תוענק תעודה מיוחדת של התאחדות האתלטיקה האירופאית, לאשת השנה באתלטיקה הישראלית, הגב' זהבה שמואלי. הכנס פתוח וההשתתפות ללא תשלום.
לפרטים 

   


טיול ביער מיר – פסגת זאב
ביום שישי ה- 25 בחודש דצמבר 2009,
יתקיים טיול ביער הקהילתי בספר המדבר, פסגת זאב-נווה יעקב. יער מיר הוא יער קטן ומיוחד בצפון ירושלים, בן כ-40 שנה, ויש בו עולם מגוון של צומח וחי. הטיול יצא בשעה 10:00 ויעבור בכמה אתרים בעלי חשיבות היסטורית וארכיאולוגית. בשטח תחכה לנו הפריחה החורפית, ציפורים ושפני סלע השוהים דרך קבע ביער. משך הטיול כשעתיים והוא ללא תשלום.
לפרטים 

ניווט ביער בלפור
ביום שבת ה- 26 בחודש דצמבר 2009
, מארגן מועדון ניווט יזרעאל ריצת ניווט ביער בלפור. הניווט האחרון של השנה האזרחית ושל העשור הראשון באלף הנוכחי. לא כדאי להחמיץ יער בשיא אונו עם נוף משגע על כל העמק. הזינוקים יחלו משעה 09:00 ועד 11:00 ויכללו מסלולים מקצר ועד ארוך (6 ק"מ). הגעה למקום מקיבוץ גינגר על כביש 73.
לפרטים

מסלולי אופניים מהצפון לדרום

 


צילום: יעקב שקולניק

רוכבים ביערות הכרמל
הרים מוריקים, גאיות עמוקים עטורים במצוקים וצנירים, יערות של עצי אורן ואלון. כל אלה הם מנת חלקו של המטייל בכרמל. בשנים האחרונות הפך הכרמל למוקד עלייה לרגל לרוכבי אופניים מנוסים, חובבי סינגלים וגם למשפחות בכמה מסלולים שונים: מסלול רכיבה משפחתי וקל, שאורכו 8 ק"מ ואורך כשעתיים. מסלול רכיבה בינוני, שאורכו 15 ק"מ. מסלול רכיבה קשה, שאורכו כ-30 ק"מ, וקטע מעגלי של כ- 20 ק"מ.
לפרטים

שביל אופניים סובב אילת
מסלול טבעתי חדש, סובב אילת, מיועד לרכיבת אופני שטח ולהליכה ברגל. המסלול, יוצא מטיילת החוף הצפוני ליד מלון הרודס וחוזר אליו. מסלול טבעתי באורך של 21 ק"מ. חלק מהשביל, מנקודת המוצא בטיילת אל פארק הצפרות, מתאים לרכיבה משפחתית בדרגת קושי קלה עד בינונית. יתר המסלול הוא אתגרי לרוכבי אופניים מנוסים ובדרגת קושי קשה.
לפרטים

שביל עדולם
שביל אופניים עדולם חוצה את הפארק הגדול מצפון לדרום. המסלול מתאים לרוכבים מנוסים מכיוון שהוא ארוך יחסית, וכולל קטעי טיפוס משמעותיים. אורך המסלול המלא הוא 23 ק"מ, שמתוכם כ- 18 ק"מ בסינגל. זמן הרכיבה בין שלוש לחמש שעות. השביל אינו מעגלי. יש לקחת בחשבון זמן חזרה של כ-40 דקות ברכיבה בכביש.
לפרטים




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג