אירועי הספורט לסוף השבוע

לחובבי המדבר ואזור הדרום הפעילות הספורטיבית תתרחש בעיקר אצלכם. במדבר הרי סדום מרתון רכיבה בזוגות וריצת לילה לאור הירח המלא, ובאילת סופ"ש שכולו ספורט והנאה. מרוץ מודיעין יצא בפעם החמישית. 120 תחנות בריצת ניווט בהר שאול וטיול רגלי של קק"ל בפארק איילון. מזג האוויר... התלבשו חם כי קר בליל מדבר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


לחובבי המדבר ואזור הדרום הפעילות הספורטיבית תתרחש בעיקר אצלכם. במדבר הרי סדום מרתון רכיבה בזוגות וריצת לילה לאור הירח המלא, ובאילת סופ"ש שכולו ספורט והנאה. מרוץ מודיעין יצא בפעם החמישית. 120 תחנות בריצת ניווט בהר שאול וטיול רגלי של קק"ל בפארק איילון. מזג האוויר… התלבשו חם כי קר בליל מדבר

מאת:יריב זרביב


מרוץ מודיעין ה-5 
ביום שישי ה- 4 בחודש דצמבר 2009,
יצא לדרך מרוץ מודיעין בפעם החמישית. מרוץ שדה אמיתי, על מסלול דרכי עפר שיכלול מקצים תחרותיים ל- 10 ק"מ, 4.5 ק"מ וגם מקצים תחרותיים לילדים למרחק 2.5 ק"מ, 1.5 ו- 1.2 ק"מ בשטח יער בן שמן. זינוק ראשון בשעה 07:00.
לפרטים
 

Veolia Desert Challenge
ביום שבת ה- 5 בחודש דצמבר 2009,
יצא מרתון המסורתי במדבר לרוכבים בזוגות. המסלול ב- 3 אורכים שונים המתאימים לכל רוכב ורוכבת, מרוכבים רגועים ועד אוהבי מרתון מכורים: מרתון מלא ל- 75 ק"מ, מרתון בינוני ל- 40 ק"מ, מרתון קצר ל- 27 ק"מ ומסלול אתגרי ל- 24 ק"מ. למי שזה לא מספיק אפשר לשלב גם ריצת שטח לילית. בנוסף, יתקיימו במקום פעילויות לכל המשפחה. זינוק ראשון בשעה 07:00.
לפרטים
 

PRO:SPORT Desert Challenge
ביום שבת ה- 5 בחודש דצמבר 2009,
תצא חוויה נדירה של ריצה בשעות הקטנות של הלילה, לאור הירח המלא במדבר הרי סדום. שלושה מסלולים יעמדו לבחירת הרצים: 12 ק"מ, 20 ק"מ ו-30 ק"מ. זינוק ראשון בשעה 02:30.
לפרטים 

Sport and Fun באילת
ביום חמישי ה- 3 בדצמבר 2009,
יחל סופ"ש באילת שכולו ספורט ופאן. ספינינג, ריצת שטח, אירובי, קיקבוקס, יוגה, הרצאות ועוד.
לפרטים

ניווט הר שאול
ביום שבת ה- 5 בחודש דצמבר 2009,
מארגן מועדון הניווט גליל 120 תחנות ניווט במסלול אחד. יופי של מסלולים גם למשפחות ולנווטים פחות מנוסים. הזינוקים יחלו מהשעה 09:00 ועד 11:00 ויכללו מסלולים מעממי ועד ארוך (14.2 ק"מ). הכינוס בכתף שאול, שילוט מכוון מדרך נוף הגלבוע.
לפרטים 

טיול משפחות בפארק איילון-קנדה
ביום שבת ה- 5 בחודש דצמבר 2009,
יצא טיול משפחתי בפינות קסומות של פארק איילון-קנדה, השוכן לפתחו של עמק איילון ולרגלי הרי יהודה. טיול רגלי עם מתנדבי שנת השירות של קק"ל, שיספרו על מסתרי הפארק ואת סיפורי העבר המרתקים שהתחוללו בו. משך הטיול כשלוש שעות והוא בתשלום.
לפרטים 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג