אירועי הספורט לסוף השבוע

חיכינו שנה שלמה שהוא יחזור - מרוץ הלילה של תל-אביב יהיה האירוע המרכזי בסוף השבוע הקרוב, אך לא לפני שנקבל את התוצאות מאליפות הארץ בטריאתלון אשדוד. במכון וינגייט יקיימו הפנינג של הליכה ורכיבה בשביל הבריאות ובכוכב יאיר ממשיכים במסורת המרוצים, על כך ועוד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


חיכינו שנה שלמה שהוא יחזור – מרוץ הלילה של תל-אביב יהיה האירוע המרכזי בסוף השבוע הקרוב, אך לא לפני שנקבל את התוצאות מאליפות הארץ בטריאתלון אשדוד. במכון וינגייט יקיימו הפנינג של הליכה ורכיבה בשביל הבריאות ובכוכב יאיר ממשיכים במסורת המרוצים, על כך ועוד

מאת:יריב זרביב


מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב
ביום שבת ה- 24 בחודש אוקטובר 2009,
יגיע האירוע שחיכינו לו יותר מכול – מרוץ הלילה של תל אביב. זו תהיה השנה השלישית לחגיגות מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב. הזדמנות לחוות את העיר בצורה קצת אחרת עם הרבה מוסיקה ועוד מיליוני רצים באותו היום בעולם כולו. מקצה ל- 10 ק"מ בלבד, הזינוק יצא מכיכר רבין בשעה 20:45 למסלול שיעבור ברחובות אבן גבירול צפונה, כביש גני התערוכה, פארק הירקון וסיום בגני יהושוע.
לפרטים 
   

טריאתלון אשדוד
ביום שישי ה- 23 בחודש אוקטובר 2009,
תצא לדרך אליפות ישראל בטריאתלון במקצה ספרינט. כמו כן, תתקיים במקביל אליפות צה"ל בדואתלון. המתחרים יזנקו מחוף ריביירה וימשכו ברחובותיה של העיר אשדוד ולאורך הטיילת. זינוק ראשון בשעה 07:00.
לפרטים 

    הליכה ורכיבה בשביל הבריאות
ביום שישי ה- 23 בחודש אוקטובר 2009,
ייקחו חלק עשרות מועדוני הליכה ורכיבה של החברה למתנ"סים, באירוע ספורט חווייתי. האירוע פתוח גם לקהל הרחב.

במסגרת האירוע יתקיימו מגוון פעילויות ספורט ופעילויות גופניות הכוללות: הליכה בשמורת הטבע יקום, הליכת ניווט, רכיבת אופניים, בדיקת יכולת הליכה של 2 ק"מ באצטדיון בקטגורית נשים, גברים וגיל על פי מדד כושר בינלאומי. כמו כן יתקיים במתחם הפנינג של פעילויות אירוביות, דוכני הפעלה ועוד. ההתכנסות בשעה 08:30 במכון וינגייט.
לפרטים

מרוץ כוכב יאיר ה-10
ביום שישי ה- 23 בחודש אוקטובר 2009,
יזנקו רצים למרוץ המסורתי בכוכב יאיר, וכמו בכל שנה יתקיימו שלשה מקצים: 10 ק"מ, 5 ק"מ ו-2 ק"מ לילדים. הכינוס יתבצע ברחבת אולם הספורט בכוכב יאיר בשעה 07:30. זינוק ראשון בשעה 08:30. 
לפרטים

ניווט עכברה
ביום שבת ה- 24 בחודש אוקטובר 2009,
מארגן מועדון ניווט גלילי ריצת ניווט ביער עכברה. זהו, נגמר החימום ועוברים לדבר האמיתי. ליגת הניווט נפתחת בשטח שיאפשר לכם לראות מה למדתם עד היום. אזור נפלא גם למשפחות ולכל מי שרוצה לטעום ניווט וטבע. הזינוקים יחלו משעה 09:00 ועד 11:00 ויכלול מסלולים מעממי ועד ארוך (6.5 ק"מ). כינוס ביער עכברה – מדרום לצפת בכניסה לישוב עכברה.
לפרטים 

מסע אופניים טור דה תרום
ביום ראשון ה- 25 בחודש אוקטובר 2009,
יצא לדרך מסע האופניים הגדול טור דה תרום. טור דה תרום הינו מסע האופניים היחיד בארץ, בו רוכבים מפדלים לצד רוכבים בעלי מוגבלויות גופניות במשך ארבעה ימים, מתחילים בצומת גולני ומסיימים במרכז אילן בר"ג. אופני כביש, יד וטנדם במסע מסלול אתגרי לאורך 400 ק"מ ומסלול שני לאורך 260 ק"מ. במסע משתתפים רוכבים מהארץ ומהעולם.
לפרטים
 

מרתון ספינינג
ביום ראשון ה- 25 בחודש אוקטובר 2009,
יתקיים מרתון ספינינג במועדון צ'יקלטה בתל אביב. שלושה אימונים ברצף עם המדריכים המובילים. לפונים דרך שוונג – השתתפות ללא תשלום.
לפרטים
 

כמו כן, תתקיימנה ביום שישי שתי צעדות: צעדת יבנה וצעדת חולון – לפרטים




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג