אות וינגייט לקידום הספורט בישראל

מכון וינגייט מזמין להגשת מועמדות לאות וינגייט 2010, על תרומה משמעותית לקידום תרבות הספורט בקהילה. "אות וינגייט הוא צעד נוסף בהרחבת תחומי פעילותו של מכון וינגייט מעיסוק בספורט הישגי לעיסוק נרחב יותר גם בהעמקת המודעות לספורט פנאי ואורח חיים בריא בקהילה." יו"ר הועד המנהל במכון וינגייט, פרופ’ ישראל (איזי) בורוביץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מכון וינגייט מזמין להגשת מועמדות לאות וינגייט 2010, על תרומה משמעותית לקידום תרבות הספורט בקהילה. "אות וינגייט הוא צעד נוסף בהרחבת תחומי פעילותו של מכון וינגייט מעיסוק בספורט הישגי לעיסוק נרחב יותר גם בהעמקת המודעות לספורט פנאי ואורח חיים בריא בקהילה." יו"ר הועד המנהל במכון וינגייט, פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ

מאת:מערכת שוונג


מכון וינגייט, המכון הלאומי לספורט, משיק השנה את "אות וינגייט". האות יוענק לגופים, חברות ואנשים פרטיים שתרמו תרומה משמעותית לקידום תרבות הספורט ואורח החיים הבריא בחברה. האות יוענק באירוע בהשתתפות אישים בולטים מעולם העסקים וכן נציגים בכירים מהממשלה. האירוע החגיגי יערך בסוף אפריל לאחר שלב שיפוט טרומי שיתקיים במרץ.

מכון וינגייט הציב לו בשנה האחרונה כמטרה את העלאת המודעות לשמירה על כושר, בריאות ואורח חיים פעיל בחברה. בחודשים האחרונים ננקטו במכון מספר צעדים להידוק הקשר עם הקהילה ביניהם מירוץ וינגייט לעסקים, שיתוף פעולה עם בתי ספר ומוסדות שונים, אירועי ספורט המוניים כגון הפנינג אירובי, בניית תוכניות מותאמות אישית וכדו'.

במסגרת זו משיק המכון את "אות וינגייט" שיוענק בשלוש קטגוריות: גופים ציבוריים ורשויות מקומיות, חברות עסקיות, ואנשים פרטיים. המועד האחרון להגשת המועמדות הוא – 11.3.10. במהלך חודש אפריל תודיע הוועדה השופטת על העולים לשלב הגמר. טקס הענקת האות יערך ב-27.4.10. ההרשמה לאות וינגייט פתוחה לכל אדם פרטי או מנהל שהנהיג שינוי, תוכנית או מיזם לפיתוח תרבות הספורט ואורח החיים הבריא בישראל.
   

מנכ"ל מכון וינגייט, רותי פילץ בורשטיין: "כמכון הלאומי לספורט, שהציב את קידום הספורט כערך עליון, זה אך טבעי שנוקיר את אלה שעושים זאת מחוץ לגבולות המכון. אות וינגייט יוענק כאות הוקרה לאנשים או חברות שלקחו על עצמם, באופן אישי, את האחריות לביסוס ערכי בריאות ואורח חיים פעיל ואף יצרו מסגרות לרווחת הציבור לשם כך. אות וינגייט עתיד להפוך למסורת שנתית במטרה לעודד יצירת תוכניות ומסגרות המעמיקות את מודעות הציבור לחשיבות הספורט כאמצעי לקידום חברה בריאה".

יו"ר הועד המנהל במכון וינגייט, פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ: "אות וינגייט הוא צעד נוסף בהרחבת תחומי פעילותו של מכון וינגייט מעיסוק בספורט הישגי לעיסוק נרחב יותר גם בהעמקת המודעות לספורט פנאי ואורח חיים בריא בקהילה. הצבנו לעצמנו רף הישגים גבוה אך בעזרתם של אלו המועמדים לאות וינגייט נצליח במטרתנו לקדם בחברה הישראלית את ערכי הבריאות ואורח החיים הנכון".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג