מבחן שוונג || נעלי ריצה של ניו באלאנס מדגם 1080 v7

הבוחן שלנו יצא לבדוק את הגרסה החדשה של הנעל והתרשם כי מדובר בנעל קשוחה ורחבה המונחת היטב על הרצפה - כל התוצאות לפניכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן

ריצת מבחן: הנעל נבדקה ונבחנה למרחק 90 ק"מ (מינימום הדרישה למבחן בשוונג עומד על 50 ק"מ)

ה-Fresh Foam 1080 v7 של ניו באלאנס היא "נעל הבית" הבית שלי. היא תמיד שם, מחכה בסבלנות כשאני מסתובב עם אחרות, ועם שובי אני תמיד חוזר אליה, מחליק לתוכה בטבעיות ושמח. בינתיים, כשהייתי עמוק בתוך ההוקה, האון והברוקס התחלף הדגם. הצבעים, כרגיל, מרהיבים, העיצוב מוקפד, הטכנולוגיה מתחדשת והפעם ״הקצף הטרי״. בין מבקרי הנעליים היו כמה מאוכזבים. המעבר והשיפורים הצפויים, בין הדגם הקודם לנוכחי לא סיפקו אותם. ואני שלא זכיתי לרוץ עם ה-V6 וקפצתי ישר לאלה, לדגם השביעי, לא התאכזבתי.

 

מתאימה לאלה שמחפשים שיכוך

מבחני שוונג נוספים
נעלי ריצה של ברוקס מדגם גוסט 9
חולצת ריצה קלה מדגם Better than naked
נעלי קרוספיט של ריבוק מדגם נאנו 6

טכנולוגית ה-Fresh Foam נועדה לספק לאמצע הרגל תמיכה מרופדת מבלי לשקוע עמוק לתוך הספוג ולאבד את המגע הבלתי אמצעי עם הצעד ומנח כף הרגל. את זה הנעל עושה מצוין. היא איננה כורסת טלוויזיה אמריקאית שאי אפשר לקום ממנה בלי עגורן צמוד, או קדילק רכרוכי של פנסיונרים יהודים בפלורידה. זאת נעל קשוחה, רחבה, שמונחת היטב על הרצפה, נותנת ריפוד מספיק ולא מפנקת יותר מדי. מגינה על האזורים הרגישים שבכף הרגל ומחזירה את התגובה היישר אל אנרגיית הריצה. בהגדרתה אם כן, זאת נעל חצי סופגת, המתאימה לאלה שמחפשים שיכוך.

החריצים העבים בסוליה מאפשרים גמישות

הבסיס הרחב של הנעל הופך אותה ליציבה מאד בייחוד בירידות מהכביש אל שבילי הכורכר והעפר שסביב הרי מגוריי. החריצים בסוליה מאפשרים גמישות אורכית ורוחבית של הנעל ומקנים תחושה מתמדת של תגובתיות בזמן אמת. את החלק העליון עיצבו מהנדסי ניו באלאנס מחומרים וצורה המעניקים תחושה של גרב המתאימה את עצמה לכף הרגל, העקב עטוף ולא משוטט והלשון המרופדת כהלכה משכיחה לחלוטין את קיומם של השרוכים. ראיתי בכמה ביקורות שהתפרסמו בעולם שהיו בוחנים שהתלוננו על תפרים בגפה העליונה. האמת? אני לא יודע על מה הם מדברים כי בגשם ובבוץ, בעליות ובירידות של החודשיים האחרונים לא הרגשתי אותם כלל. המעבר מהעקב לקדמת הרגל מהיר, חלק וטבעי.

בגפה יש תחושה של גרב המתאימה את עצמה לכף הרגל

קופסת האצבעות מרווחת לא רק לצדדים, אלא גם כלפי מעלה ובכך נוצרת תחושה משולבת של אחיזת רגל טובה מאד יחד עם חופשיות לא לחוצה ולא מלחיצה. זאת נעל חדשה ועם זאת שמרנית, לא פורצת דרך כמו אחדות מקודמותיה ואחיותיה. אני מעז לנחש כי הדגם הזה לא יישאר כזה לעוד הרבה עונות. משהו ישתנה בטכנולוגיה, ברכות הריפוד, ובמבנה הגרב הפנימית. ואשר על כן מי שאוהב אותה שיקנה כבר עוד אחת. לפני שיסתיים קו הייצור.

לסיכום, לאוהבי ניו באלאנס זאת עוד נעל איכות בשושלת של ה-1080. שאפשר לרוץ ולהתאמן איתה את מרבית האימונים והמרוצים, על מרבית המסלולים בכל עונות השנה.

נעל: ניו באלאנס

דגם: v7

טכנולוגיה: Fresh Foam

ייעוד: מתאימה למרחק מרתון וחצי מרתון

מידות רוחב: קיימות – D + 2E

אבחון גפה: נושמת-אוורירית (בד נושם)

רכות בקדמת הנעל: בינונית-רך

רכות בעקב: בינונית-רך

קופסת אצבעות: מרווחת לצדדים וכלפי מעלה

קשיחות: נעליים רכות

דרופ: 8 מ"מ

יציבות: מרבית

מידות גברים: 40.5-49

מידות נשים: 36.5-41.5

משקל: 309 ג' (למידה 40)

מחיר: 1,049 שקל (מחיר גבוה)

ציון שוונג: 9

לכל מבחני שוונג – לחצו כאן





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג