17 שנים אחרי: אדידס משיקה מחדש את הסלוגן האלמותי בקמפיין עולמי

בישראל נבחרו להוביל את הקמפיין המקומי מספר ספורטאים ישראלים, המייצגים את הגישה והמסר של החברה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת אדידס חוזרת למקורות ומכריזה על השקת קמפיין גלובלי חדש, וחזרה לסלוגן המיתולוגי של המותג משנת 2004: Impossible Is Nothing. הקמפיין, שיעלה במקביל במספר מדינות, נוצר בשיתוף פעולה עם האנשים המשפיעים ביותר בעולם בהם הזמרת ביונסה, שחקן הכדורגל פול פוגבה והגיימר הבין-לאומי נינג'ה.

לינוי אשרם בקמפיין החדש של אדידס | צילום: ROCO

את השקת הסלוגן באמצעות הקמפיין העולמי החדש, תחת אותו השם, ילוו כ- 20 סרטונים ייחודיים סביב סיפורי השראה הקשורים לעולמות התרבות והספורט. בין הסיפורים הבולטים מככבות מספר דמויות של האנשים המשפיעים בעולם בהם הגיימר Ninja, הזמרת הפופולרית ביותר בעולם ביונסה, ושחקני הכדורגל פול פוגבה (מנצ'סטר יונייטד) ומוחמד סלאח (ליברפול) לצד שלל ספורטאים עולמיים נוספים.

בישראל נבחרו להוביל את הקמפיין המקומי מספר ספורטאים ישראלים, המייצגים את הגישה והמסר של אדידס כי "בלתי אפשרי הוא כלום", בהם המתעמלת האומנותית מהטובות בעולם לינוי אשרם, הג'ודוקה המעוטר פיטר פלצ'יק והרצה שוברת המוסכמות ביטי דויטש כאשר אלו יופיעו בשלטי חוצות ברחבי הארץ.

הקמפיין בהובלת ביטי דויטש | באדיבות אדידס ישראל

על פי החברה, הסלוגן הישן-חדש של adidas, Impossible is Nothing, לוכד בשלוש מלים את מהותה של החברה כמותג נצחי ואת הגישה המוכרת ומשותפת לכלל הספורטאים ברחבי העולם. מאז ומתמיד אמונת הליבה של אדידס היא כי דרך הספורט ניתן לשנות חיים ולשבור מחסומים על המגרש ומחוצה לו. את החזון הזה מיישם המותג יומיום באמצעות פיתוח טכנולוגיות ייחודיות, שיתוף פעולה אדוק עם מגוון קהילות עולמיות, שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן, אמנים וספורטאים משלל סוגים. גם בקמפיין הנוכחי כאמור גויסו האנשים המשפיעים ביותר בעולם, משלל תחומים, זאת במטרה לעורר השראה ולייצר שינוי.

הקמפיין והאסטרטגיה החדשה מתחברים גם הם לתכנית החומש אותה הציגה החברה בחודשים האחרונים, בה המשך המאבק כנגד זיהום הפלסטיק בעולם. בשנים האחרונות מובילה אדידס את המאבק בפסולת הפלסטיק באוקיינוסים ובחופים, ומשקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח של טכנולוגיות חדשניות ובדים ידידותיים לסביבה. בשנת 2015 הושק לראשונה שיתוף פעולה עם ארגון פרליי העולמי– ארגון ללא מטרת רווח שפועל לניקוי קרקעיות האוקיינוסים ופני החופים בעולם מפסולת פלסטיק. במסגרת שיתוף הפעולה אדידס מייצרת מבקבוקי הפלסטיק האלו סיבי בד, מהם מיוצרות הנעליים ופרטי ביגוד אקולוגים נוספים. גם קמפיין זה מייצג גישה חדשה לעיצוב בר-קיימא ומהדגיש את מחויבותה של החברה לעתיד טוב יותר עבור כדור הארץ שלנו.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"המטרה הכי גדולה שלי הייתה להיכנס למרוץ הזה מוכן מנטלית, רגוע יותר. ניסיתי פשוט לקחת את זה כהזדמנות לזרוח, ולא ללחוץ על עצמי יותר מדי", פטריק לאנגה משתף בהכנות שלו לאליפות העולם באיש ברזל בה ניצח


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג