מבחן שוונג || שעון ריצה של סמסונג Gear Sport

אברום בורג יצא לבדוק ולסקור תוך כדי ריצה את השעון החדש של סמסונג Gear Sport, המגיע עם מסך צבעוני, GPS, חיישן דופק מפרק כף יד ומערכת הפעלה של אנדרואיד ואפל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עולם שעוני הריצה נחלק על פי הנראה על הידיים של הרצים בין גרמין לפולאר. דואופול שראוי לטלטל אותו לטובת התחרות הבונה והיצירתית. צריך לעשות את זה אבל לא כך. סמסונג לקחו את ה-Gear שלהם. הוסיפו לו עוד כמה תכונות וביניהן GPS, מדידות ריצה בסיסיות, חיישן דופק על כף היד והוציאו את הדגם החדש Samsung Gear Sport SM-R600. כשעון חכם של אמצע הדרך הוא בסדר. נגיש, ידידותי ותואם גם את מערכת ההפעלה של האנדרואיד וגם של אפל.

תואם את מערכת ההפעלה של אנדרואיד ושל אפל

אבל זה לא תחום העניין שלנו כאן. אפשר לקבל הודעות והתראות אבל זה ממש חילול קדושות הריצה. יש תחזית מזג אוויר, פני שעון חביבים, דופק, כמה קומות עליתי וכמה צעדים פסעתי. אלה דברים פשוטים והכרחיים. כסף כניסה. המסך בהיר, צבעוני ובאמת יפה הרבה יותר ממסכי הנייטיז של שעוני הריצה המקובלים. ובכך תמו היתרונות כולם. השעון הזה הוא הרבה דברים. שעון ריצה הוא בעצם לא. חפיץ חביב ותו לא. נראה ששוק החפצים הלבישים מבעבע וכשאפל יצאו עם השעון השלישי שלהם, פיטיבט עם האיוניק הלא מספק שלהם גם בדרום קוריאה של סמסונג החליטו לזרוק משהו לזירה. וחבל כי ככה לא עושים שעון.

יש לי עקרון בבדיקת מכשירי ריצה. אני לא קורא את ההוראות ולא מחפש סרטוני "How To" ביו טיוב. אני משחק אינטואיטיבית עד שאני מגיע למחוז חפצי. ההנחה שלי היא שאני חייב ״להרגיש״ את השעון בקצות האצבעות. כי הרי הנטייה של כל הדברים האלה היא לבגוד בך ברגע האמת. ה-GPS שהלך לאיבוד עשר שניות לזינוק, מד הדופק שחדל מלפעול למרות שאני עדיין נושם עצמונית בעליות של ירושלים. הכפתור שנלחץ בטעות ופתאום יש לי לאפ חדש ולא מתוכנן. לכן אני צריך להכיר את כל רזיו ומכמניו של התכשיט. ולו משום שהוראות השימוש כנראה ללא תהיינה לי ברגע האמת בכיס האחורי של הטייטס. אז יאללה לשחק.

הצד האחורי של סמסונג גיר ספורט 

שיחקתי ושיחקתי ולא מצאתי שום דרך להחליף או להתאים את שדות הנתונים במצב הריצה. קשה להבין את קצב הריצה העכשווי או הממוצע. השעון נכבה כדי לחסוך בזמן הסוללה, ואמור לחזור ולהאיר על פי תנועת היד, זה לא תמיד קורה. וגם כשהוא חוזר זה לא תמיד לאותו מסך. טבעת ההפעלה – הבֶּזֶל – עובד יפה כשאתה נינוח על כיסא במטבח. אבל משנה את הכל במבחן המציאות. די לו בשפשוף בצידי הגוף, מגע עם רץ שליד או אפילו שרוול שנמתח ומיד הוא מעביר אותך לעולם אחר מתוך עשרות המסכים הווידג׳טים והאפליקציות ושאר כל טוב ארץ קוריאה.

הפרופיל של סמסונג גיר ספורט

חוץ מזה המסך קטן וחלק מנתונים מחייבים זכוכית מגדלת. ודאי לא שמיש בקילומטר ה-25 כשהראייה מזוגגת, באמצע העלייה, בשמש הקופחת או בקור החודר, כשהעיניים מסומאות מזיעה או דמעות. בדקתי אותו בכמה מצבים. בריצה רגילה, בריצה בתנאי קור קשים, באימונים אינטנסיביים בהליכה וברכיבה על אופניים. באף אחד מהם הוא לא הצטיין ובשום רגע נתון לא התעורר בי החשק לחמוד אותו. רצתי, בדקתי, כתבתי. זהו צריך להתקדם. אבל בלעדיו.


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג