אביטל גז ואביב בנטל הם המנצחים בגראן פונדו ערבה

פסטיבל האופניים גראן פונדו ערבה הבינלאומי התקיים בסוף השבוע בערבה התיכונה בהשתתפות רוכבים ורוכבות מקצועיים וחובבי רכיבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אביטל גז, 26, רוכבת נבחרת ישראל ובעברה אלופת ישראל בטריאתלון, היא הזוכה בגראן פונדו ערבה במקצה העילית לנשים. המנצח של גראן פונדו ערבה 2021 הוא אביב בנטל בן ה-18 ושלושה חודשים. אביב נחשף לספורט האופנים בגיל 10. בתחילה הוא התמקד בעיקר באופני שטח, והיה רוכב עם אביו. עם הזמן, הוא התקדם ומזה חמש שנים הוא רוכב במסגרת קבוצת CCC. בקיץ 2018 הוא עבר משטח לרכיבת כביש ומתכנן להמשיך בפעילות האופנים גם בצבא, במסגרת של "ספורטאי פעיל".

פודיום נשים. גראן פונדו ערבה | צילום: sport phorografy

פודיום גברים. גראן פונדו ערבה | צילום: sport phorografy

פסטיבל האופניים גראן פונדו ערבה הבינלאומי 2021 יצא לדרך בערבה התיכונה בהשתתפות כ-1,000 רוכבים ורוכבות מקצועיים וחובבי רכיבה, אשר השתתפו בשני מקצים עיקריים – גראן פונדו באורך 130 ק"מ ומיני פונדו באורך 56 ק"מ. גראן פונדו ערבה הבינלאומי, הינו אירוע אופני הכביש התחרותי הגדול והמשמעותי בישראל והוא התקיים השנה זו הפעם העשירית ברציפות. גולת הכותרת, הגראן פונדו, הוא מסלול שבחלקו נפתח במיוחד עבור הכבישונים והמיני פונדו הוא מקצה עממי יותר, המיועד גם למשפחות.

צילום: תומר פדר sport phorografy

צילום: תומר פדר sport phorografy



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג