3 ישראלים סיימו את תחרות איש הברזל "נורסמן" בסוף השבוע

יורם לבב, אריאל הלר ושרון אלמגור השתתפו באחד המרוצים הקשים בעולם. שני הראשונים הגיעו לפסגת ההר וזכו בחולצות השחורות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שרון אלמגור מסיימת את מרוץ נורסמן בנורבגיה
שרון אלמגור מסיימת את מרוץ נורסמן בנורבגיה

הנורסמן נחשבת לאחת התחרויות הקשוחות ביותר למרחק איש ברזל. התחרות שכוללת בנורבגיה כוללת 3.8 קילומטרים של שחייה במים קרים במיוחד בין הפיורדים, רכיבה קשה ומאתגרת בהרים וריצת מרתון שהחלק השני שלה, עבור מי שמגיע בזמן לקילומטר ה-25, הוא טיפוס מפרך על הר.

האישה הישראלית הראשונה בנורסמן. שרון אלמגור | צילום: באדיבות שרון אלמגור

אתמול (שבת) זינקו לתחרות הזו שלושה ישראלים, ובפעם הראשונה אשה ישראלית שרון אלמגור. שני המאמנים, אריאל הלר ויורם לבב, הצליחו להגיע לקאט-אוף כדי לטפס על ההר וסיימו את המסלול עם החולצות השחורות. לבב סיים במקום ה-150 הכללי בזמן של 15:31:57 שעות, הלר סיים במקום ה-159 מבין 160 המתחרים שזכו בחולצות השחורות, והוא הגיע לפסגת ההר לאחר 16:07:57 שעות.

שרון אלמגור היתה קרובה מאוד ל-160 הראשונים, אבל פספסה את הקאט-אוף בארבעה מיקומים. בסופו של דבר היא סיימה במקום ה-164 הכללי ועם החולצה הלבנה בזמן של 14:15:27 שעות.

שלושת המסיימים הראשונים בגברים היו נורבגים. הראשון, אלאן הובדה, ניצח את הנורסמן בפעם השלישית והפעם בתוצאה של 10:05:48 שעות. המנצחת בין הנשים היתה מטה פטרסן מואה הנורבגית שסיימה בזמן של 11:16:10 שעות והקדימה ב-6 דקות את הייני הרטיקיינן הפינית.

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג