11 מיליון ש"ח לתשתיות אופניים בישראל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:איגוד האופניים




בעניין לא שגרתי, במקום לא שגרתי ובצעד לא שגרתי, החליטה הממשלה להקצות 11 מיליון ש"ח לקידום עידוד הקמת תשתיות לאופניים. אתמול בישיבת הממשלה, שהתקיימה בגן הלאומי "בית שערים", במקום בקריית הממשלה בירושלים, כנהוג, עסקה בעיקר בענייני הגנת הסביבה ואישרה תקציב של כ-30 מיליון ש"ח לרגל פתיחת "שבוע האהבה לטבע"






יו"ר האיגוד ד"ר יוני ירום ברך על החלטת ממשלת ישראל מהיום להקצות 11 מיליון ש"ח לקידום תשתיות אופניים בארץ וציין כי מבחנה של ישראל יהיה ביישום ההחלטה והקצאת הכספים בפועל.

החלטת הממשלה בדבר עידוד הקמת תשתיות אופניים בפרט ועידוד תיירות הפנים בכלל היא תוצאה של תהליך שנמשך מספר חודשים בו שותף איגוד האופניים יחד עם גופים נוספים בניסוח ההחלטה ובגיבוש התחומים אותם מעוניינת הממשלה לקדם "ההחלטה חשובה ביותר והיא פורצת דרך", אמר אייל הרשטיק, רכז הפעילות העממית באיגוד האופניים, שהשתתף בישיבת הממשלה והיה מיוזמי המהלך לכל אורכו "ההחלטה היא תוצאה של שיתוף פעולה מעולה מכל הגורמים בממשלה ומחוצה לה, הרגשתי רצון כנה ואמיתי לקדם את הנושאים והבנה בחשיבותם", אמר הרשטיק.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג