100 מיליון ש"ח וישראל על אופניים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:משרד התיירות

&nbsp

החלטת הממשלה לקידום ענף רכיבת האופניים בישראל החל לתת אותות פתיחה. משרד התיירות פרסם ביום שישי האחרון, 'קול קורא' המזמין את כל המעונין לפנות אל משרד התיירות בהצעות לקידום ענף רכיבת האופניים

משרד התיירות פרסם ביום ו' האחרון (08.08.08) 'קול קורא' המזמין את כלל הגורמים המעונינים, להעביר את התייחסותם בנוגע לקידום ענף רכיבת האופניים. גורמים, אשר הצעותיהם ייבחנו ויימצאו מתאימות יזומנו להציג את התייחסותם.

'קול קורא' יצא בהתאם להחלטת הממשלה (מס' 3368) לקידום ענף רכיבת האופניים בישראל. בעקבות החלטת הממשלה מונתה ועדת היגוי בראשות מנכ"ל משרד התיירות, להכנת תכנית כוללת לקידום הענף בהיבט התיירותי, הפנאי, הנופש והיומיומיות. מטרת התוכנית הנה לקדם את תחום רכיבת האופניים כמרכיב מהותי בתרבות בילוי שעות הפנאי בטבע וכמסגרת למיצוב ישראל כיעד תיירותי בתחום רכיבת האופניים העולמי.

לצורך פרויקט זה, העמידה הממשלה תקציב של 100 מליון שקלים, כאשר לחמש השנים הראשונות הוקצו 20 מליון שקלים. בשלב הראשון תמליץ ועדת ההיגוי לממשלה תוך מספר חודשים על אופי שלבי ביצוע התוכנית הכוללים- קביעת סדרי עדיפויות, מתכונת הפעלה, תחזוקה ופיתוח על התשתית ועוד.

מדינת ישראל הנה מדינה נוחה לרכיבת אופניים ומציעה לרוכבים מגוון רחב של אתרים, מזג אויר נוח ומסלולים רבים ונוחים בנופשים ייחודיים. האופניים הנם כלי הרכב היעיל ביותר מבחינה אנרגטית הוא שומר על סביבה נקייה, משפר את הכושר הגופני ותופס רק 1/20 משטח מכונית ממוצעת.

שרת התיירות, רוחמה אברהם – בלילא אמרה, "משרד התיירות מוביל את קידום ענף תיירות האופניים, כחלק ממדיניות המשרד למיצוב ישראל כיעד תיירותי ייחודי ואיכותי ברמה הבינלאומית. זאת נוכח המגמות העולמיות בתעשיית התיירות הממצבות את תיירות האופניים כפלח שוק משמעותי ומתפתח. פיתוח הענף ישפר את תדמיתה של ישראל בעולם ויגדיל את תנועת התיירות, זאת תוך שמירה על משאבי הטבע".

המעוניינים להעביר התייחסותם, יכולים באמצעות דואר לידי מר ירון הירשפלד, לשכת המנכ"ל, רח' בנק ישראל 5, ת"ד 1018, ירושלים או באמצעות פקס: 02-6510358. מועד אחרון להגשת התייחסות הנו 20.08.08.

&nbsp



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג