תפסיקו למרוח אותי – הקרב על הקוטג'

כמעט 8 ש"ח לגביע. זהו מחירו של תענוג הקוטג’ בישראל. התייקרות בשיעור של קרוב ל- 50% במהלך שנים ספורות. קץ הקץ, עם ישראל רותח והפעם גם אנחנו גייסנו את הפייסבוק למלחמה. בינתיים, נראה כי המחאה העממית תכופף את מונופולי הענק. אך במלחמה על הקוטג’, אנחנו הספורטאים שוב נותרנו עם הכפית ביד. אין מה לעשות אנחנו פשוט צריכים חלבון. אז בעוד הקרב על הקוטג’ מעלה הילוך, החלטנו להביא לכם 3 אפשרויות למטעמי חלבון ראויים וזולים יותר אשר כולכם מכירים, ואולי מעט שכחתם.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


כמעט 8 ש"ח לגביע. זהו מחירו של תענוג הקוטג' בישראל. התייקרות בשיעור של קרוב ל- 50% במהלך שנים ספורות. קץ הקץ, עם ישראל רותח והפעם גם אנחנו גייסנו את הפייסבוק למלחמה. בינתיים, נראה כי המחאה העממית תכופף את מונופולי הענק. אך במלחמה על הקוטג', אנחנו הספורטאים שוב נותרנו עם הכפית ביד. אין מה לעשות אנחנו פשוט צריכים חלבון. אז בעוד הקרב על הקוטג' מעלה הילוך, החלטנו להביא לכם 3 אפשרויות למטעמי חלבון ראויים וזולים יותר אשר כולכם מכירים, ואולי מעט שכחתם.

מאת:אילן גולדמן

טונה

כמות חלבון:
30 גרם לאריזה ממוצעת של 160 גרם

מחיר:
הזולה ביותר אותה מצאנו, הייתה טונה של "שופר-סל" אותה תוכלו לרכוש בחלק מרשתות השיווק במחיר 5.79 שקלים. באותו מחיר תוכלו גם למצוא את הטונה של חברת "וילי פוד" ו"סטארקיסט". מחירה הממוצע של פחית טונה בישראל עומד על 6.5 שקלים בקירוב.

אפשרויות נוספות:
רשתות מסוימות יצאו לאחרונה במבצע, בו תוכלו נכון לעת כתיבת שורות אלו, לרכוש מארזי רביעיות במחיר של 18.49 שקלים. כלומר 4.6 שקלים לחבילה. מארז רביעייה של סטארקיסט יעלה לכם 20.99 שקלים, כלומר כל פחית במחיר של 5.25 ₪

מסקנה: 
לא משנה איך תהפכו את המכסה, הטונה מכילה יותר חלבון מקוטג', ובמחיר זול יותר ושווה לכל דג. רוצו וקנו, רק קחו על מצפונכם את העובדה, כי מאגר דגי הטונה בעולם מתדלדל. 


צילום:סטארקיסט

עוף

כמות חלבון:
ב-100 גרם שניצל תוכלו למצוא 22 גרמים של חלבון טהור מן החי

מחיר:
מחירו של ק"ג חזה עוף בישראל ינוע בין סכום של 25 ₪ לסכום של 40 ₪. ברשתות הזולות במיוחד תוכלו למצוא את התרנגול במחיר של 24.99 ₪ הק"ג, עטוף במיטב הצלופן אותו ניתן להשיג בשוק.

מסקנה:
בכדי לקבל את כמות החלבון אותו מציע גביע קוטג', תאלצו לאכול מעט יותר מ-100 גרם של עוף אשר יעלה לכם במקרה קיצוני 4 ₪ ל-100 גרם. עוד הוכחה ניצחת לכך שמחירו של הקוטג' אינו משתלם ואינו מוצדק חלבונית. 




צילום: Thestuz


ביצים

כמות חלבון:
6-7 גרם לביצה לבנה אחת

מחיר:
על- פי העדכון האחרון ממשרד התמ"ס, מחירן של ביצים בגודל XL צריך להיות: 13.25 ₪, מחירן של ביצים בגודל L צריך להיות: 12.15 ₪ ומחירן של ביצים מידה M צריך להיות 11 ₪ בלבד.

מסקנה:
4 ביצים שוות בערכן לקוטג'. חבילת ביצים מכילה 12 ביצים. כלומר: 4 ביצים יעלו לכם 3 ₪ בממוצע. גם כאן ידידנו הקוטג' מחליק מסל הקניות אל עבר פח האשפה.



צילום: RAW



ולסיכום: כפי שהוכחנו כאן באופן נחרץ, גם בשבילנו, הספורטאים צמאי החלבון, הקוטג' אינו מצדיק את מחירו (אחרי שהכתבה נכתבה עודכנו כי נעשו הוזלות מחיר משמעותיות במחירי הקוטג'). וגם אם נושא הסידן הוא שמטריד אתכם, הרי שישנם שפע של מוצרי חלב אחרים, אשר מחיריהם של חלקם אף מפוקח על ידי "האח הגדול". בכל אופן, אחרי כתיבת שורות אלו, גם אני הולך להקליק "לייק" על קבוצת הפייסבוק הקוראת לחרם על המוצר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג