תאורה במסלול גבעת המופעים בפארק הירקון

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

בשנת 2004, השלימה חברת גני יהושוע את סלילת מסלול האספלט סביב גבעת המופעים. המסלול נועד לשרת את קהילת רוכבי האופניים (רוכבי הכביש) לטובת אימונים בטוחים והקטנת הסיכונים הכרוכים ברכיבות בכבישי ישראל. מסלול ההקפה באורך 1.45 ק"מ הושלם לאחר פעילות מתמשכת של איגוד האופניים מול עיריית תל אביב וחברת גני יהושע, מתוך כוונה מוצהרת לאפשר קיום שגרת אימונים ותחרויות על מסלול ייעודי ובטוח, בכל שעות היום ובכל ימות השבוע.

עם השלמת הסלילה ניסו אנשי איגוד האופניים לשכנע את מנהלי חברת גני יהושוע להקים עמודי תאורה בחלקה הדרום מזרחי של ההקפה, תוך ידיעה ברורה כי תאורה מלאה תאפשר קיום שגרת אימונים לציבור גדול של רוכבים גם בשעות הערב. חברת גני יהושע מצידה, הבהירה כי ניתן יהיה להשלים את התאורה בקטעים הנ"ל בעזרת השתתפות של קהילת רוכבי האופניים ותומכיהם במימון העבודות, וזאת בהיקף כספי של כ- 150,000 ¤.

בימים אלה ולאחר השלמת התאורה לאורך שביל האספלט הצמוד לנחל הירקון, התחילה חברת גני יהושע להציב עמודי תאורה בקטע הדרומי והמזרחי של מסלול גבעת המופעים תוך כוונה להשלים את התאורה החסרה כבר בשבועות הקרובים. חברת גני יהושע תדאג מיידית גם לתיקון בורות ופגמים באספלט ולשיפור ניקיון המסלול.



הקפה של 1.5 ק"מ במסלול ייעודי לאופני כביש

קהילת רוכבי האופניים בישראל ובמיוחד רוכבי הכביש, נקראת לדגל לסיוע בגיוס הסכום הכספי בניסיון לתרום ולפעול מיידית להשגת תרומות וחסויות להשלמת תשתית חיונית זו. הצלחת ההתרמה תסייע לקדם גם תשתיות נוספות בפארק הירקון ועשויה להוות גם תקדים לפעילויות דומות נוספות כגון השתתפות של חברות וגופים במימון סלילת קטעים של שבילי אופניים בין עירוניים.

התורמים להשלמת קטע התאורה יזכו להכרה ולציון על גבי שלטים שיוצבו לפחות בשתי נקודות בולטות לאורך המסלול, וזאת על פי הדרוג הבא:
תרומת ארד – מינימום 5,000 ¤ מכל גוף/חברה שירכזו את התרומה.
תרומת כסף – מינימום 10,000 ¤ מכל גורם תורם.
תרומת זהב – מינימום 20,000 ¤ מכל גורם תורם.

לפרטים נוספים ולהעברת התרומות, ניתן לפנות לניר גפן בטלפון 03-7690700, או ישירות לאיגוד האופניים ב- 03-6490436



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג