שידור חי || האתלטים אולגה לנסקי ואמרי פרסיאדו מתחרים בליגה הבין-אגודתית באתלטיקה

היום החלה רשמית, עונת הקיץ באתלטיקה הישראלית, במחזור הליגה הבין-אגודתית שתמקד במחזור הקרוב את הספרינטרים בריצות ה-200 מ', הקפיצה לגובה לגברים והרוחק לנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הדר יוסף

היום (שבת) החל באצטדיון הדר יוסף המחזור השני בתחרות הליגה הבין אגודתית. במוקד המחזור יעמדו הריצות ל-200 מ' (10 מקצים בגברים ו-7 בנשים). עבור רבים מהרצים הבכירים בישראל, הריצה בשבת תהיה עבורם הראשונה במקצוע זה השנה.

שידור ישיר מהתחרות

אולגה לנסקי ממכבי ראשל"צ קבעה 23.60 ב-2013. אחרי ש-2014 היתה שנה כמעט נטולת תחרויות עבורה, מעניין יהיה לראות אם וכיצד התקדמה. לנסקי שבה רק השבוע ממחנה אימון מפרך בקראסנודר שברוסיה. ראוי להזכיר שאמה והמאמנת של אולגה, אירינה, מחזיקה בשיא הישראלי שעומד על 23.15, כאשר הקריטריון לאליפות העולם בבייג'ין הנו 23.20. למרות שאולגה לא צפויה להיתקל במאבק צמוד מצד יריבותיה, מעניין לא פחות יהיה המאבק בין חברתה של אולגה לאימונים, דיאנה וייסמן ממכבי ראשל"צ לויקטוריה דורו מאתלטי הסמטה דרום ת"א. נקודה מעניינת נוספות, אף היא קשורה באתלטית מראשל"צ, תהיה הקופצת לרוחק יפעת זליקוביץ' שהרשימה מאוד השנה בריצות ל-60 ול-100 מ', ונשאלת השאלה האם היא יכולה למשוך את היכולת המרשימה הזו גם לריצת ה-200 מ'.

בין הגברים יורגש אמנם חסרונו של דונלד בלייר-סנפורד ממכבי ת"א שעדיין לא חש מאה אחוז עם המתיחה בשריר שחווה במסגרת מחנה האימון בארה"ב, עובדה ש"תפתח" באופן מהותי את תחרות השליחים 4 כפול 400 מ' שתהווה גם את אליפות ישראל במקצוע זה. ב-200 מ' המועמד הבכיר לניצחון הוא אמרי פרסיאדו ממכבי ת"א, סגן אלוף ישראל. למרות שעבור כל משתתפי המקצה הראשון (מבין 10) תהיה זו ריצת ה-200 הראשונה לעונה זו, 4 נוספים לפרסיאדו (אביב דיין ועמית כהן מחולון, עמרי הרוש מת"א ומאור סגד מב"ש) כבר ירדו מגבול 22 השניות בחייהם.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג