שאלות ותשובות לקראת מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב

לקראת מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב, ריכזנו עבורכם מספר שאלות שהועלו ע"י משתתפים רבים וקשורות למערכת ההרשמה, לעיצוב מספרי החזה, לאיסוף ערכות ההשתתפות ועוד. מומלץ לקרוא את השאלות המצורפות. ייתכן ותמצאו תשובה לשאלה שכבר נשאלה.  בהצלחה.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


לקראת
מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב, ריכזנו עבורכם מספר שאלות שהועלו ע"י
משתתפים רבים וקשורות למערכת ההרשמה, לעיצוב מספרי החזה, לאיסוף ערכות
ההשתתפות ועוד. מומלץ לקרוא את השאלות המצורפות. ייתכן ותמצאו תשובה לשאלה
שכבר נשאלה.  בהצלחה.

מאת:מערכת שוונג






הנחיות לרצים ליום המרוץ:

רגע לפני הזינוק – מומלץ לקרוא בעיון את ההנחיות לרצים ליום המרוץ.

כל הפרטים כאן


איך נרשמים למרוץ ?
ההרשמה למרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב קלה ופשוטה, כל שיש לעשות הוא להכנס לעמוד ההרשמה     ולעקוב אחר ההוראות המצורפת .
מערכת ההרשמה למרוץ עובדת בצורה תקינה וכבר נרשמו דרכה אלפי רצים מכל הארץ. במידה ואתם מתקשים בהרשמה – יש לבדוק אפשרות להרשמה שלא דרך מקומות עבודה בעלי אבטחת גלישה וחסימות שונות, או לנסות להכנס ממחשב אחר .
קישור להרשמה ישירה למרוץ http://dev.shvoong.co.il/Regi/pages/Login.aspx?Hap=5946

לא מוצא/ת את שמי ברשימות המשתתפים
רשימות המשתתפים 
מופיעות באתר המרוץ תחת לשונית: רשימות משתתפים   ניתן לאתר את הרשמתך לפי אחת מ- 3 דרכים המופיעות באתר ולעקוב אחר ההסברים המפורטים בעמוד הרשימות .

במידה ולא מצאת את שמך ברשימת המשתתפים לפי אחת מ-3 האפשרויות כנראה ששמך הוסר בשל אי תשלום עבור ההרשמה . במידה ושילמת ולא מצאת את שמך אנא פנה במייל ל- [email protected]
בציון מספר הרשמה – פנייה ללא מספר הרשמה לא תענה



הדפסת אישור הרשמה
הסבר להדפסת אישור הרשמה מופיע בעמוד רשימת המשתתפים באתר המרוץ ובשוונג.   לרשימת המשתתפים ולהדפסת אישור הרשמה . לחצו כאן 
גם אם לא קיבלתם אישור למייל או מחקתם את המייל שנתקבל – ניתן לאתר את פרטיכם המלאים, באמצעות ההוראות המופיעות בעמוד : רשימת משתתפים  על מנת לראות את הפרטים המלאים יש לחפש לפי כתובת המייל שהוכנסה בעת הרישום.
אם הוכנס בעת ההרשמה מייל שגוילא ניתן לשנותו – אך ניתן לאתר את ההרשמה ומספר ההרשמה באמצעות שם פרטי ו/או שם משפחה ב . רשימת משתתפים
בנוסף, בסמוך למועד המרוץ תישלח לכל משתתף רשום הודעת SMS  עם מספר ההרשמה שהתקבל בסיום התהליך.

חלוקת ערכות השתתפות
חלוקת ערכות השתתפות תחל ביום שישי 1.10.10 – פרטים מלאים כולל שעות ואפשרויות איסוף בקישור המצורף  http://www.gi-israel.info/creative/nike/9848/tlv.html

עיצוב מספר חזה / לא הצלחתי לעצב מספר חזה
עם סיום מילוי הפרטים ולאחר הכנסת פרטי כרטיס  האשראי נשלח לכתובת המייל שהכנסתם אישור הרשמה וקישור לעמוד בחירת ועיצוב מספר החזה .
לחיצה על הקישור שקיבלתם תוביל אותכם לעמוד המתאים ומשם יש להמשיך בהתאם להוראות המופיעות.

גם אם לא קיבלתם את המייל הנ"ל – ניתן להכנס ישירות לאתר המרוץ בכתובת הבאה: http://www.nikerunning.co.il   ללחוץ על כפתור ה"כניסה", לבחור בלשונית "עיצוב מספר אישי", לבחור דוגמת עיצוב של מספר חזה ולהזין את מספר ההזמנה וכתובת הדואר האלקטרוני.

לאחר הזנת הנתונים הנ"ל – יש לפעול לפי ההוראות המצורפות.

במידה ואינכם זוכרים או יודעים את מספר ההרשמה בשוונג ניתן לאתר אותו ברשימת המשתתפים בהקלדת שם פרטי, שם משפחה או כתובת מייל בשדות החיפוש המתאימים .

שינוי עיצוב ונתונים במספר החזה
כפי שפורסם והודגש בשלבי ההרשמה ועיצוב המספרים, לא ניתן לבצע שינויים בעיצוב מספר החזה, כולל בחירת מספר או שינוי במשפט האישי, לאחר סיום ההרשמה .


שינוי פרטי הזמנה כגון שינוי מידת חולצה, מיקום איסוף הערכה, זמן הריצה ועוד. 

החל מסיום מועד ההרשמה המוקדמת (3.9.10) לא ניתן יותר לשנות פרטים הקשורים להרשמה כגון שינוי זמן ריצה משוער, מקום איסוף ערכת ההשתתפות ומידת החולצה.

בעת איסוף ערכת המשתתף ניתן יהיה לשנות את מידת החולצה שבחרתם מראש, ככל שיתאפשר במסגרת המלאי הקיים .

הרשמה כפולה – שמי מופיע כמה פעמים ברשימות המשתתפים
במידה ושמכם מופיע יותר מפעם אחת ברשימת המשתתפים, ראשית יש לוודא את "סטטוס ההרשמה": "משולם" או "לא משולם". סטטוס ההרשמה מופיע ברשימת המשתתפים  לאחר איתור הרשמתך לפי שם פרטי ומשפחה או מייל בעמודה הימנית ביותר .
כעת עומדות בפניך 3 אפשרויות :
1
. במידה ושמך מופיע פעם אחת בסטטוס "משולם" ופעמים נוספות כ- "לא משולם" הרשמתך הלא משולמת תמחק על ידי מערכת שוונג, ללא כל הודעה ובתוך 48 שעות אין צורך לפנות אלינו במקרה זה בהודעת ביטול או כל הודעה אחרת .
2. אם שמך מופיע בכל הפעמים בסטטוס "לא משולם". מערכת שוונג תמחק את הרשמותייך הלא משולמות בתוך 48 שעות וללא הודעה מוקדמת. ניתן לבצע הרשמה מלאה, כולל תשלום, ללא חיוב נוסף באופן הרגיל באמצעות עמוד ההרשמה במידה והנך רוצה לשלם עבור הזמנה שאינה משולמת יש ליצור קשר עם משרדי שוונג בטלפון 1-700-700-305 להסדר תשלום בתוספת 10 ש"ח ובציון מספר הזמנה .
3
. במידה והנך מופיע יותר מפעם אחת ובפעמים אלו הנך מופיע בסטטוס "משולם" יש לשלוח מייל למערכת שוונג  בציון מספר הזמנה לביטול .
חשוב כי תשלח רק ההזמנה המיועדת לביטול עם בקשה מפורשת, אין צורך לשלוח את שני מספרי ההרשמה. ביטול הרשמה כרוך בתשלום בהתאם לתקנון הביטולים המופיע באתר המרוץ .

קוד הנחה
במרוץ הלילה אין הנחה לקבוצות, בודדים, קבוצות ריצה או כל גוף אחר. שדה קוד ההנחה הינו שדה קבוע במערכת ההרשמה ויש להתעלם ממנו בהרשמה למרוץ.

שמירת חפצים

לנוחיותכם ניתן לשכור לוקר בגדלים שונים לאירוע. להזמנה לחצו כאן.

שאלות נוספות ועוד ….


מומלץ לבקר באתר המרוץ בפייסבוק ובעמוד ה-Wall  שם ניתן להעלות שאלה ולקבל תשובה מיידית.

אם בכל זאת לא קיבלת מענה ניתן לפנות למערכת שוונג באמצעות המייל תוך ציון מספר ההרשמה שלך. פנייה ללא מספר הרשמה במערכת-לא תיענה .






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג