שאלות ותשובות לגבי מרוץ הלילה של נייקי

יש לכם שאלה לגבי מרוץ הלילה של נייקי? אנא קראו את השאלות והתשובות הבאות ואנו בטוחים שתמצאו כאן את התשובה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יש לכם שאלה לגבי מרוץ הלילה של נייקי? אנא קראו את השאלות והתשובות הבאות ואנו בטוחים שתמצאו כאן את התשובה

מאת:צוות שוונג



1. 
היכן ומתי אני יכול לאסוף את הערכה עם צ'יפ, מספר חזה וחולצה? חלוקתערכות ההשתתפות תחל ב-16 לאוקטובר ועד ה-30 באוקטובר. הערכות יחולקו לפימועדי החלוקה המפורטים בלבד. בחנות הריצה של נייקי בשנקר 9 הרצליה פיתוח(16-23/10) ואחר כך בחנות הדגל של נייקי בדיזינגוף סנטר, ת"א (24-30/10). פרטים מלאים

בהרצליה 16-23/10:
יום חול: 10:00-20:00, ערב חג 19.10: 9:30-15:00, יום ו' 21.10: 9:30-15:00
בדיזינגוף ת"א 24-30/10:
ימי חול: 10:00-20:00, יום ו' 28.10: 10:–14:00
איסוף ערכות לתושבי ירושלים, הצפון והדרום: לחצו כאן

2. אני מעוניין לשנות את פרטי האישיים כפי שמלאתי בטופס ההרשמה : לא ניתן כעת לשנות את הפרטים האישיים. 

3. 
אני מעוניין לבטל הרשמה, כיצד אני עושה זאת? לצורך ביטול ההרשמה, יש למלא את הטופס בקישור כאן. שימו לב – מתאריך 11/10/11 לא יוחזרו דמי ההרשמה.


4. האם ניתן להירשם כקבוצה או האם ישנם הנחות לחיילים? ההרשמה נסגרה.

5. האם יש מסלול סגור? המסלול מפורסם בלינק 

6. האם תהיה שמירת חפצים במקום? כן תהיה שמירת חפצים, להלן הפרטים:
להזמנת לוקרים – לחצו כאן

מיני לוקר בעלות 20 ש"ח ללוקר.
לוקר גדול בעלות 30 ש"ח ללוקר.
מקסי לוקר בעלות 40 ש"ח ללוקר.
לגודל הלוקרים לחץ כאן
מיקום הלוקרים: 
הפקדת ציוד: כיכר רבין, יש להגיע לא יאוחר משעה 19:30. 
איסוף ציוד: בקו הסיום לאחר המרוץ בספורטק. 

יש להגיע לעמדת אחסון החפצים לא יאוחר מהשעה 19:30. מי שיגיע לאחר שעה זו לא יוכל לממש רכישת הלוקר וכספו לא יושב. יש להגיע מצויידים בהזמנה מודפסת ובתעודה מזהה שתושאר כפיקדון עד להחזרת המפתח ללוקר.
להזמנת לוקרים – לחצו כאן


7. אני מכניס מייל ומספר הזמנה והמערכת רושמת שאחד מהם שגוי – מה לעשות? במידה ולא הצלחת לאתר עצמך ברשימת המשתתפים באמצעות דוא"ל בלבד והלא הצלחתלהדפיס אישור הרשמה, סיבה לכך היא שהדוא"ל שהזנת שגוי או אחר.

8. אני לא מצליח להירשם – מה לעשות? מערכת ההרשמה למרוץ עובדתבצורה תקינה וכבר נרשמו דרכה אלפי רצים מכל הארץ. במידה ואתם מתקשים בהרשמה- יש לבדוק הרשמה שלא במקומות עבודה בעלי אבטחת גלישה וחסימות שונות, אולנסות דרך דפדפן שונה. קישור להרשמה למירוץ

9. האם ניתן לרשום ילד צעיר מ-16 למרוץ? לצערנו לא ניתן לרשום ילד מתחת לגיל 16 למירוץ. בני 16 – 18 יכולים להרשם למירוץ, במהלך ההרשמה יש להקפיד לסמן את תיבת "אישור הורים".

(צילום: נייקי ישראל)

10. כיצד אני מוצא את אישור ההרשמה ומספר הזמנה שלי? ומה קורה אם מספרההזמנה אבד לי? במידה ואינך זוכר או אינך יודע את מספר ההרשמה שלך בשוונג -ניתן לאתר אותו ברשימת המשתתפים, בהקלדת שם פרטי או שם משפחה או אי-מייל -בשדות המתאימים. כדי להדפיס את אישור ההרשמה, יש לעקוב אחר ההוראות ולפעול על פיהן.

11. אני לא מצליח להירשם כי המערכת מעיפה אותי באמצע – מה לעשות?יש תחילה לנסות להשתמש בדפדפן אחר (כרום / מוזילה – פיירפוקס / אקספלורר).חשוב לבצע הרשמה מהבית ולא מקום העבודה, או מקום בו יש מערכת אבטחה.

12. השרת לא מאובטח:
ההרשמה עצמה מתבצעת דרך שרת מאובטח של חברת שוונג. היות ודף ההרשמה מוטבעבאתר של פייסבוק, יתכן ולא ניתן לראות את ה https, זה תלוי בהגדרות החשבוןהפרטיות של כ"א. כדי לראות את ה https יש לגשת ל:
account –>
account settings –>
securiy (בצד שמאל למעלה) –>
secure browsing (בראש הדף) ולסמן וי על  Browse Facebook on a secure connection (https) when possible
בכל מקרה, יודגש שוב כי ההרשמה עצמה מתבצעת על שרת מאובטח בין אם מופיע בדפדפן https או לא.

13. מה קורה אם עשיתי הרשמה כפולה ואני צריך לבטל אחת מהן? במידהושמך מופיע יותר מפעם אחת ברשימת המשתתפים, ראשית  עלייך לוודא את "סטטוסההרשמה" – משולם או לא משולם. סטטוס ההרשמה מופיע לאחר איתור הרשמתך לפי שםפרטי ומשפחה או, אי מייל – בעמודה הימנית ביותר.
כעת עומדות בפנינו 3 אפשרויות:
1. במידה ושמך מופיע פעם אחת בסטטוס משולם ופעמים נוספות כ- לא משולם -הרשמתך הלא משולמת תמחק על ידי מערכת שוונג, ללא כל הודעה ובתוך 48 שעות -אין צורך לפנות אלינו במקרה זה בהודעת ביטול או כל הודעה אחרת.
2. אם שמך מופיע בכל הפעמים בסטטוס לא משולם. מערכת שוונג תמחק אתהרשמותייך הלא משולמות בתוך 48 שעות וללא הודעה מוקדמת. ניתן לבצע הרשמהמלאה – כולל תשלום ללא חיוב נוסף באופן הרגיל באמצעות עמוד ההרשמה. במידה והנך רוצה לשלם עבור הזמנה שאינה משולמת – יש ליצור קשר עם משרדי שוונגלהסדר תשלום בתוספת 10 ש"ח ובציון מספר הזמנה.
3. במידה והנך מופיע יותר מפעם אחת ובפעמים אלו הנך מופיע בסטטוס משולם, יש לשלוח מייל לורה בציון מספר הזמנה לביטול.
חשוב כי תשלח רק ההזמנה המויעדת לביטול עם בקשה מפורשת, אין צורך לשלוח אתשני מספרי ההרשמה.  ביטול הרשמה כרוך בתשלום בהתאם לתקנון הביטולים המופיעבאתר המרוץ.

14. מה צבע החולצה שאקבל? צבע החולצה השנה הוא ירוק, ואינו תלוי בזמן המשוער או בזמן הזינוק. כולם מקבלים חולצה ירוקה.

חולצת נייקי למרוץ 2011

15.   כיצד ניתן לשנות מידת חולצה ו/או גזרת גברים / נשים? לא ניתן להחליף ו/או לשנות את מידת החולצה והגזרה ביום האירוע.

16.   האם מותר לשים לוגו משלנו (כקבוצה) על החולצה הרשמית של המרוץ? לאחר קבלת החולצה ניתן להדפיס לוגו אישי

17.   האם ניתן לרוץ במרוץ עם חולצה משלנו (לא חולצה רשמית של מרוץ הלילה)? חובה על כל רץ לרוץ עם חולצת המרוץ הרשמית שמסופקת על ידי המארגנים.

18.   האם ניתן לשים שם אחר ולא את שמי הפרטי על מספר החזה? ניתן לרשום כל דבר על מספר החזה, כל עוד אינו פוגעני ומשמיץ.    


19.   כיצד אני יכול לאסוף את הערכה עם החולצה אם אני גר רחוק מנקודות האיסוף? ניתן לשלוח מישהו שיאסוף במקומך, בתנאי שגם יציג ייפוי כוח וצילום תעודה מזהה.

20.   אין באפשרותי לאסוף את הערכה לפני המירוץ, מהו הנוהל במקרה זה? לא ניתן יהיה לקבל חולצות יום המרוץ, ולכן יש לאסוף את הערכה טרם המרוץ

21.   האם ניתן לשלוח חולצות בדואר (בתוספת תשלום)? לא ניתן לשלוח את החולצות בדואר.

22.   האם ניתן יהיה לאסוף את החולצות ביום האירוע? לא יהיה ניתן לאסוף את החולצות והערכות ביום האירוע.

מרוץ הלילה של נייקי 2010 (צילום: נייקי ישראל)

23.  כשאני מעצב מספר חזה אישי – איך אני יכול לבחור את צבע הרקע של מספר החזה? צבע הרקע של מספר החזה תלוי בזמן הריצה המשוער ולא ניתן לבחור אותו מחדש במהלך העיצוב האישי.

24.  האם ניתן לשנות את הכיתוב על מספר החזה אחרי שעוצב? לצערנו מרגע שתהליך עיצוב מספר החזה הושלם, לא ניתן לחזור אחורה ולשנותו.

25.  במידה ולא עיצבתי בעצמי את מספר החזה, איזה כיתוב יופיע עליו? עיצוב מספר החזה הוא אופציונאלי ואינו מחייב. אם החלטת לוותר על שלב זה, יופיע על מספר החזה השם שהזנת במהלך הרישום ויבחר עבורך מספר רנדומאלי.

26.  אילו כבישים יסגרו ביום המרוץ? לצפייה בסגירת הכבישים לחצו כאן

27.  האם זה קריטי שארוץ במקצה זמנים שלא מתאים לי (למשל אם אני רוצה לרוץ עם חברים שהם מהירים ממני)? מותר לרוץ רק במקצה הזמנים אליו נרשמת.

28.  האם יש אימוני ריצה מאורגנים לקראת המרוץ? היכן ומתי?
כל הפרטים מופיעים באתר המרוץ של נייקי

לינק לאתר ההרשמה של נייקי בפייסבוק

להזמנת לוקרים – לחצו כאן

בהצלחה לכל משתתפי המרוץ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג