רפי פלד מונה רשמית לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה

חודש וחצי לאחר התפטרותו של דורון קופמן נבחר באסיפה הכללית פלד בן ה-59, אתלט לשעבר ותת ניצב בדימוס במשטרת ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רפי פלד מונה לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה
רפי פלד מונה לתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה

חודש וחצי לאחר התפטרותו של דורון קופמן מתפקיד יו"ר איגוד האתלטיקה, מונה היום (שני) רפי פלד באופן רשמי לתפקיד. פלד בן ה-59 נשוי ואב לשלושה, בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בחינוך, נבחר לתפקיד על ידי האסיפה הכללית של איגוד האתלטיקה. בשנה ושלושה חודשים האחרונים פלד הוא גמלאי של משטרת ישראל, בה סיים את שרותו בדרגת תת-ניצב. בין תפקידיו הבולטים: מפקד מרחב שומרון, מפקד מרחב נתב"ג ומפקד מרחב השפלה, מפקד מנהלת תיאום פעולות אכיפה, סגן ראש אגף התנועה וסגן ראש אגף מבצעים.

רפי פלד מונה ליו"ר איגוד האתלטיקה

יש לו רקע באתלטיקה.רפי פלד | צילום: טיבור יגר

כשהיו"ר הקודם של איגוד האתלטיקה, דורון קופמן, נבחר להחליף את שלמה בן גל בתפקיד בסוף שנת 2012 הרבה אנשים הרימו גבה מאחר ולא היה לו שום רקע באתלטיקה. לעומתו, רפי פלד היה אתלט פעיל במכבי תל אביב בשנות השבעים וייצג את האגודה במסגרות השונות בריצות בינוניות וארוכות. במשך שנים רבות היה פעיל בתחומי ספורט שונים, ואחרי ששימש בשנה האחרונה כחבר הנהלת האיגוד כנציג מכבי תל אביב, מונה כאמור לתפקיד יו"ר האיגוד ועם כניסתו לתפקיד הגדיר כחלק מיעדיו את הדברים הבאים:

"אני רואה כמטרה להחזיר לענף את הכתר הראוי לו כמלכת הספורט. ברחבי הארץ קיימים ספורטאים נהדרים וברוכי כישרונות. מתפקידנו כאיגוד לגלות אותם ולהעניק להם את התנאים האופטימליים לצמיחה שתביא להישגים, כמו גם לנטרל רעשים מיותרים ולהעניק פלטפורמה להצלחה. העיסוק באתלטיקה הנו מאתגר ומורכב ושונה במהותו מתחומי ספורט אחרים. תפקידנו כקברניטי הענף להיות תמיד ליד – לתמוך, לחזק ולתת לספורטאים רוח גבית תמידית.
בשבועות האחרונות השיגו האתלטים שלנו תוצאות טובות, ואין ספק כי אלו ישופרו בשבועות הקרובים, וכמובן לקראת שיא העונה בו ייצגו אותנו אתלטים בכל הגילאים במפעלים הבינלאומיים השונים, כשהמרכזי שבהם אליפות העולם בבייג'ינג. בהתקרב המשחקים האולימפיים, מחובתנו ומחובת כלל המערכות להעניק כתף לספורטאים על מנת שיוכלו לייצג אותנו בכבוד במשחקים בריו בשנה הבאה. על כולנו ביחד, איגוד האתלטיקה בשיתוף עם משרדי הממשלה והוועד האולימפי על ענפיו השונים, לעשות הכל על מנת שהאתלטיקה בישראל תחזור למקומה הטבעי כמלכת הספורט".


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג