רן מרגליות יתחרה בקבוצת Footon-Servetto

לאחר שסיימה את הטור דה פראנס, הודיעה השבוע קבוצת הפרו-טור הספרדית Footon-Servetto, כי היא מצרפת לשורותיה את אלוף ישראל עד גיל 23 ברכיבת כביש - רן מרגליות מקבוצת Israel Go Pro
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


לאחר שסיימה את הטור דה פראנס, הודיעה השבוע קבוצת הפרו-טור
הספרדית Footon-Servetto, כי היא מצרפת לשורותיה את אלוף ישראל עד גיל 23
ברכיבת כביש – רן מרגליות מקבוצת Israel Go Pro

מאת:מערכת שוונג


קבוצת Footon-Servetto הצעירה, משתייכת לאחת מ- 18 הקבוצות המתחרות באופן קבוע בסבב הפרו-טור היוקרתי. רן, המדגיש בכל הזדמנות את העובדה שהוא מייצג את ישראל, התקבל בחודש אפריל האחרון לנבחרת הפיתוח של איגוד האופניים הבינלאומי (ה-UCI), לאחר שתי עונות בהן התחרה תחת סגל העתודה של Footon-Servetto בספרד.



רן באליפות אירופה 2009 / צילום: Mario Varrewaere


כעת, הוזמן על ידי מנהל הקבוצה – Mauro Gianetti (סגן אלוף העולם לשעבר ומנצח גביע העולם) לתקופת סטאז' בה יצטרף לסבב המרוצים המקצועני. במסגרת הסטאז', יתחרה רן בשני סוגי מרוצים מקצועניים: מרוצי "קלאסיקות" של יום אחד ומרוצי שלבים (טורים) המתמשכים לאורך סדרת ימים. טבילת האש בזירה המקצוענית, תחל בעוד שבועיים במרוצים: Tre Valle Varesine ו-Coppa Agostoni הנערכים באיטליה.



תוצאותיו במרוצים באירופה ביחד עם הישגיו בישראל (נצחון בטור דה ישראל, אלוף ישראל עד גיל 23 ומקום 3 באליפות הבוגרים), סייעו בתהליך בחירתו. בגיל 15, הוא הציב לעצמו מטרה: להיות הישראלי הראשון שיתחרה בטור דה פראנס. "זו היא פסגת השאיפות של כל רוכב תחרותי," הוא אומר ומוסיף, "אני חולם על הרגע הזה כבר שנים ומתרגש מאוד שהחלום קורם עור וגידים".

במסע המאתגר בדרך למימוש חלומותיו, זוכה רן לליווי צמוד של אלון ניסן, מנכ"ל חברת הפיננסים "אפקטיב". הסיוע מתבטא בשילוב של תמיכה מנטאלית ביחד עם מחויבות למשאבים הכלכליים הנדרשים ליצירת ההצלחה. כעת – עם הצטרפותו לקבוצת הפרו-טור הספרדית, הדרך לטור דה פראנס נראית סלולה מתמיד והשתתפותו בטור דה פראנס 2013 נראית חלום בר מימוש.

הודעה רשמית באתר הקבוצה
באדיבות איגוד האופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג