רוכב אופני היד עמית חסדאי העפיל למשחקים הפראלימפיים פריז 2024

אחרי שסיים במקום השישי באליפות העולם ובמקום הרביעי באירופה, הרוכב הפראלימפי נכה צה"ל שנפצע בקלקיליה הבטיח בפעם הראשונה בקריירה את מקומו במשחקים הפראלימפיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עמית חסדאי | צילום: מאיר כרמון

הישג נהדר לרוכב אופני היד, עמית חסדאי, חבר בית הלוחם תל אביב, שהעפיל למשחקים הפראלימפיים בפריז 2024, זאת בזכות הדירוג הבינלאומי שלו, שפורסם ולפיו הוא מבטיח את מקומו באופן רשמי במשחקים שייערכו בקיץ הבא.

לכתבות נוספות בנושא:
סנטימטרים מהפודיום: מקום 4 לנדב רייסברג בטור דה ל'אווניר
חגיגה ספרדית: ברוכים הבאים לוולטה אספנייה האיכותי בהיסטוריה!
מדליית זהב שלישית לשחיין הפראלימפי עמי דדאון באליפות העולם

את הדירוג הגבוה השיג לאחר שהראה יכולת גבוהה במיוחד בשתי תחרויות המטרה האחרונות בהן השתתף בחודש האחרון. השבוע סיים במקום הרביעי באליפות אירופה, וזאת לאחר שבתחילת החודש סיים במקום השישי באליפות העולם בסקוטלנד.

זו תהיה הפעם הראשונה של חסדאי, נכה צה"ל, שנפצע קשה בשנת 2002 בקלקיליה, במשחקים הפראלימפיים. מאמנו של חסדאי הוא מאיר כרמון, כשעוזר המאמן הוא קובי ליאון, בעצמו רוכב אופני יד, זוכה מדליית הכסף במשחקים הפראלימפיים בלונדון 2012.

כרמון המאמן סיפר לאחר היוודע הבשורה: "זו כמובן בשורה נהדרת, שהגיעה אחרי השקעה עצומה מצד עמית עצמו ומצד הצוות הסובב אותו, כולם עשו הכל כדי להגיע לבשורה הזאת. חזרנו לא מזמן מאליפות אירופה ואליפות העולם ועכשיו מתכננים את השנה הקרובה – עד פריז".

חסדאי מצטרף לשלושה ספורטאים שכבר הבטיחו את מקומם בפריז 2024 – הקלעית יוליה צ'רנוי, והשחיינים עמי דדאון ואיאד שלבי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג