רוכבים למאבק או חברים טובים לנצח

רוכבים למאבק - BIKE FOR THE FIGHT הינו פרויקט שהתחיל כמופע של יחיד והיום הוא פרויקט מאורגן למשעי של צוות שכל מטרתו הוא לגייס כסף לחקר הסרטן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רוכבים למאבק – BIKE FOR THE FIGHT הינו פרויקט שהתחיל כמופע של יחיד והיום הוא פרויקט מאורגן למשעי של צוות שכל מטרתו הוא לגייס כסף לחקר הסרטן

מאת:מיכל דוידסון


הפרויקט יצא לדרך לפני שבעה חודשים והושק לראשונה ב-3.6.12 בו עלתה כתבה על תום ו-BFF במהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2 ולמחרת ב-4.6.12,  ביום להצלת חיים, ביוזמת ארגון שגרירי רוטשילד ובשיתוף פעולה עם ארגון CF, אד"י ומד"א בו נמכרו צמידים כחולים המסמנים הירתמות למסע שלנו, למסע של תום פלד והצוות שיוצא לדרכו בארה"ב.

במסגרת יום להצלת חיים, גויסו מעל 40,000 ש"ח שכולם לטובת המטרה המקודשת, חקר הסרטן.

אז מה הלאה?

במרכז הפרויקט, מסע אופניים מחוף לחוף בארה"ב לאורך כ-5,500 ק"מ במשך 85 יום.
למסע יוצאים 4 אנשים: שני רוכבים, תום פלד ורועי פלג ושני מלווים נוספים, נהג ומארגן הפרויקט-ערן רוזן וצלמת לוצה סרס.

מסלול המסע מתעתד לעבור בין קהילות יהודיות ,מחנות קיץ וארועי ספורט ע"מ להתרים כספים למטרה.

לטובת גיוס התרומות, נרתמה לעזרתינו חברת מייקרוסופט ובהתנדבות בנו עבורינו אפליקציה אינטרנטית מאובטחת לגיוס כספים מכל מקום בשלל מטבעות חוץ.

איך הכל התחיל?

לפני כשנה איבד תום פלד (24), את אביו לאחר מאבק עיקש וממושך בן 8 שנים במחלת סרטן נדירה וחשוכת מרפא בקרומי הבטן (P.M.P). רמי פלד נפטר בינואר 2011 כשהוא בן 58.

לאחר האובדן, תום יצא למסע באירופה, מסע בשש מדינות לאורך כ5000 ק"מ בניסיון להתאושש מהאבל ולהבין מה הלאה… תום חזר מהמסע עם הבנה שהמטרה שלו גדולה יותר מהאבל הפרטי והפעם יצא למסע חדש כשלפניו המטרה של גיוס כספים לטובת חקר הסרטן.
המסע יחל ב-1 לאוגוסט ויימשך 85 יום עד ל-24 באוקטובר.


מזמינה אתכם לעקוב אחרינו ולהכיר יותר את תום, את הצוות , את השותפים שלנו למסע בלעדיהם כל זה לא היה אפשרי ולהיות חלק ממטרה נעלה ומבורכת.

העמוד הרשמי בפייסבוק בו ניתן לתרום באמצעות כניסה לאפליקצית התרומות: כנסו לכאן

18.6.2012


מיכל דוידסון- עובדת בהייטק, רצה למרחקים ארוכים ומנהלת תחום שותפים וחסויות בפרויקט BIKE FOR THE FIGHT



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג