רוכבים בין הרי האטלס

הטור טראנס אלפ אמנם הסתיים לפני פחות מחודש, אך הרוכבים עדיין צמאיים למסע חדש ולהרפתקה מאתגרת. בין רכס הרי האטלס שבמרוקו למדבר סהרה, יצאו רוכבי האופניים למסע של 600 ק"מ. ראש המשלחת, הראל נחמני, מסביר למי זה מתאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הטור טראנס אלפ אמנם הסתיים לפני פחות מחודש, אך הרוכבים עדיין צמאיים למסע חדש ולהרפתקה מאתגרת. בין רכס הרי האטלס שבמרוקו למדבר סהרה, יצאו רוכבי האופניים למסע של 600 ק"מ. ראש המשלחת, הראל נחמני, מסביר למי זה מתאים

מאת:יריב זרביב


אין סוף למקומות האקזוטיים אליהם אפשר לארוז ציוד לרכיבת אופניים ולצאת למסע ארוך של מאות קילומטרים, האתגר עצמו נותן הזדמנות לרוכב לא רק להכיר את המקום אלה גם את עצמו. לפני שבועות אחדים חזרה המשלחת הישראלית מהטור טראנס אלפ, וכעת אתגר חדש עלה בפתח, מסע רכיבה בהרי האטלס שבמרוקו.

הראל נחמני, מי שהיה ראש המשלחת הישראלית לטראנס אלפ, מתכוון להכין את הקבוצה החדשה לרכיבה מאתגרת במדבר הגדול של אפריקה.


מה על הרוכבים לצפות ברכיבה כזו?
הטור במרוקו יפגיש את הרוכבים עם אחד מאיתני הטבע הגודלים בעולם – המדבר. אנחנו נתחיל לרכוב בהרי האטלס ואם יתמזל מזלנו, ניפגש בפסגות מושלגות, וביום הרכיבה השני נגיע למדבר סהרה על כל הדרו. במהלך הרכיבה במדבר נרכוב ליד נאות ונווי מדבר, דיונות, כפרים ציוריים ואגמים נסתרים. המסע ישלב את האיכויות והמרחקים של רכיבת כביש, עם הנופים של רכיבות השטח, כך שהרוכבים יכולים לצפות לכך שהרכיבה על האופניים תביא אותנו למקומות שקשה מאוד להגיע אליהם סתם כך. בנוסף, נשלב במסע סיורים רכובים (בעיר פאס) וסיורים רגליים (במאראקש) כך שהרוכבים יזכו להכיר את מרוקו ואנשיה כפי שהם.

כיצד על הרוכבים להתכונן למסע במקום חם כמו במרוקו?
המסע למרוקו תוכנן לחודש דצמבר, שהוא חודש חורפי, על מנת להימנע מלטייל בתקופה החמה. בתקופה זו של השנה, מזג האוויר נעים גם במדבר, ומאפשר רכיבה לכל אורך שעות היום.

האם יש מקום לדאגה מבחינת ביטחונית?
אין מקום לדאגה מבחינה בטחונית, המסע מתואם עם כל גורמי החוק במרוקו, וסביר שהרוכבים ילוו בליווי משטרתי מקומי על מנת להבטיח את בטחונם.

למי המסע הזה הכי מתאים?
המסע מתאים לרוכבים ורוכבות אופניים אחרי השירות הצבאי, המעוניינים לשלב רכיבת אופניים אתגרית עם טיול בנופים קסומים. מסע האופניים במרוקו אינו תחרות ומאפשר לרוכבי אופניים בגילאים שונים להנות מרכיבה רצופה של כמה ימים באחת מפינות הטבע הייחודיות בעולם כולו. החל מתחילת חודש ספטמבר, במשך כ- 3 חודשים, נקיים רכיבות משותפות לצורך הכנת הרוכבים והרוכבות וגיבוש הקבוצה. כמו כן, נסייע להם להכין עצמם למסע בזמן שנשאר עד ליציאה אליו בתחילת חודש דצמבר 2009.

מפגש ראשון לקראת המסע יערך ב- Villa Maroc בתל אביב, ביום חמישי ה- 6 באוגוסט 2009.
לפרטים נוספים 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג