צפו בפיניש המטורף: כשמרתוניסט ואלוף העולם ב-1,500 נפגשים על המסלול

הגראנד פרי בשפילד הפגיש על המסלול את אלוף העולם ג'ייק ווייטמן עם המרתוניסט פיל ססימן לריצת 3,000 מטר מרתקת. מי ניצח בסיום? צפו בסיום המקצה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'ייק ווייטמן לפני אינגבריגטסן. לא נזכה לשחזור הקרב | צילום: ויקימדיה

תחרות הגראנד פרי באתלטיקה באולם שנערכה אתמול (ראשון) בשפילד זימנה קרב אדיר על טהרת הריצות הארוכות על המסלול. ריצת ה-3,000 מ' הפגישה בין אלוף העולם ב-1,500 מטר ג'ייק ווייטמן למרתוניסט פיל ססימן במה שהיה ההיילייט של האירוע.

ווייטמן פרץ קדימה בהקפה האחרונה, ברח מעט והיה נראה שהוא בדרך לניצחון ודאי, אולם פיניש אדיר של ססימן העניק לו את הניצחון ממש בסיום הישורת, כאשר ווייטמן אף מועד ונופל על קו הסיום. זמנו של ססימן עם הניצחון היה 7:54.34 דקות, 24 מאיות לפני ווייטמן.

הקרב היה מסקרן בעיקר בשל המפגש בין סוגי הרצים, שכן ווייטמן הוא רץ המתמחה בריצות בינוניות ל-800 ול-1,500 מטר, מקצה בו הוא הוכתר כאלוף עולם ביולי האחרון ביוג'ין, ואילו ססימן הוא אחד המרתוניסטים הטובים בבריטניה, אשר סיים כבריטי המהיר ביותר במרתון לונדון ב-2021 ופעמיים ברציפות בטופ 10 במרוץ. עם זאת, יש לו עבר על המסלול. צפו בפיניש הנהדר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג