פתיחת עונה נהדרת: איתמר איינהורן ניצח בקטע השני בטור של רואנדה

הרוכב הישראלי הרשים עם ספרינט עוצמתי לקו הסיום, כשהוא מסתייע בכריס פרום בסגירת הבריחה, וילבש את החולצה הצהובה: "ניצחון גדול ללא ספק. אני מאושר שעברתי את העליות בצורה כה טובה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר איינהורן מנצח ברואנדה | צילום: ישראל פרמייר טק

רוכב האופניים הישראלי איתמר איינהורן רשם היום (שני) הישג נהדר מבחינתו עם ניצחון בקטע השני של הטור דו רואנדה. איינורן, אלוף ישראל, התחרה יחד עם קבוצת ישראל פרמייר טק במרוץ הצעיר יחסית, ובעיקר הרשים בספרינט הסיום המצוין שלו.

לכתבות נוספות בנושא:
כריס פרום ממשיך לחזק את תדמיתה של ישראל – הפעם ברואנדה
צפו ברגע הביזארי: חגג את הניצחון לפני קו הסיום, והפסיד
בכורה חלומית: ניצחון לוורנון במרוץ הראשון שלו עם ישראל פרמייר טק

אחרי שסיימו אתמול במקום השני בקטע נגד השעון הקבוצתי, זינקו היום חברי הקבוצה הישראלית לקטע של 130 קילומטרים, ובו שלוש עליות קשות, אחריהן סיום בספרינט. המיאוץ של איינהורן, שמתמחה בספרינטים, היה כה עוצמתי, שהוא אף תפס פער קטן מהדולקים אחריו.

זהו ניצחונו השלישי של איינהורן בדרג המרוצים המקצועני. הוא ניצח בעבר בסיום הטור של סלובקיה ובשנה שעברה בטור הצ'כי. הקבוצה, בעזרה של קבוצות נוספות, סגרה בריחה של שלושה רוכבים שפתחה פער של 8 דקות בשלב מסוים, כדי לתת לאיינהורן הזדמנות להגיע לספרינט הסיום בין הרוכבים שסייעו לצמצם את הפער היה גם כריס פרום, בעבודה קבוצתית טובה. איתמר כאמור, עמד במשימה והשיג ניצחון גדול במדי אלוף ישראל.

בזכות הניצחון, עלה הישראלי גם למקום הראשון בדירוג הכללי בטור כולו וילבש מחר את החולצה הצהובה של מוביל המרוץ. במקום השני והשלישי בקטע, אגב, הגיעו שני רוכבים מקבוצת סודאל-קוויק סטפ – וויליאם לסר הבלגי ופפין ריינדרינק ההולנדי.

איתמר איינהורן עם החולצה הצהובה ברואנדה | צילום: ישראל פרמייר טק

בסיום אמר הישראלי: "ניצחון גדול ללא ספק. אני מאושר שעברתי את העליות בצורה כה טובה, תוצאה של עבודה מאוד קשה לקראת העונה הזו. הבריחה הדאיגה אותנו בהתחלה, אבל כאשר סגרנו אותה והצלחתי להתמודד עם העליות הללו, מה שנשאר לעשות זה להגיע מוכן לספרינט. היה מאד מאד מהיר, אבל את האמת? הרגשתי שאין לי מתחרים כאן שיכולים לאתגר אותי בספרינט כזה, ואני שמח שהוכחתי את זה. אין דרך יותר טובה לפתוח עונה. אני מאושר"!

על הסיוע לו זכה מכריס פרום סיפר: "כריס היה נפלא. הוא סגר את הבריחה בקילומטר האחרון ונתן לי את ההזדמנות לנצח. האמת, הוא גם סייע לי בניצחון הראשון שלי בטור סלובקיה. עכשיו הוא עושה זאת עבורי שוב. מדהים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג