פתיחת הרשמה למרוץ הר לעמק

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:מערכת שוונג


לאחר לבטים רבים, ולאור הביקוש העצום, התקבלה החלטה לפתוח את ההרשמה למרוץ לזמן מוגבל על מנת לאפשר לקבוצות נוספות להשתתף בחווית מרוץ השליחים.

על מנת לקחת חלק בהרשמה המאוחרת יש לפעול במדוייק לפי המפורט לעיל:

ההרשמה המאוחרת למרוץ תפתח דרך אתר שוונג  ביום ג' הקרוב, 16.2 בין השעות 09:00 ל- 17:00.
לא תתאפשר הרשמה טלפונית – הרשמה רק באמצעות האתר.
 שימו לב – *זהו מועד אחרון בהחלט* ולאחריו לא יתקבלו שינויים, תוספות או השלמות לקבוצות השונות.

בעת ביצוע ההרשמה לקבוצה חדשה עליכם למלא את כל שמות חברי הקבוצה המשתתפים במרוץ ואת פרטיהם כפי שמופיע בטופס ההרשמה.
בנוסף, חובה להשלים את ההרשמה כולל תשלום  מלא וכן לבצע שיוך לקבוצה שנפתחה / קבוצה קיימת.  קבוצות שלא ישלימו את מכסת הרצים, או לא ישלימו את התשלום עבור כל הרצים, או לא ישייכו את כל חברי הקבוצה או כל פעולה אחרת שלא תשלים בצורה מלאה את ההרשמה – *תמחקנה מרשימת הקבוצות* – ללא הודעה מוקדמת.

השינויים היחידים שניתן יהיה לבצע אחרי מועד זה הם שינויים בשמות הרצים או מעבר בין קטגוריה תחרותית ללא תחרותית, וההפך. קבוצות לא תוכלנה לבצע שינויים אחרים כלשהם אחרי מועד זה כולל שינוי במספר הרצים. שינויים של שמות רצים או קטגוריה לאחר מועד זה יהיו כרוך בתשלום ויבוצעו דרך טופס שינוי פרטים בלבד.
שינויים אלו אפשריים  רק עד ה-15.4, שבועיים לפני יום המרוץ בטופס השינויים:

אנו חוזרים ומדגישים – כל הקבוצות חדשות וישנות חייבות להיות שלמות ומושלמות ובמידה ולא יעמדו בכל הקריטריונים ימחקו ללא הודעה מוקדמת מרשימת הקבוצות והמשתתפים. רק קבוצות שתשלמנה את ההרשמה והתשלום עד מועד זה ויופיעו ברשימת הקבוצות הסופית שתפורסם בהמשך – תוכלנה להשתתף במרוץ.

מומלץ על כולם (נרשמים חדשים וותיקים) לוודא המצאותם ושלמות קבוצתם ברשימת המשתתפים – 

בברכה צוות שוונג וצוות הר לעמק



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג