פרוייקט אופניים לכולם

תרומה לקהילה- אופניים לכל ילד בישראל! על כל 250 כרטיסי כניסה שימכרו בתערוכה השנתית bikes 2010 יתרמו חברת נובו נורדיסק ותערוכת Bikes2010 זוג אופניים לפרויקט "אופניים לכולם" של איגוד האופניים בישראל  
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


תרומה לקהילה- אופניים לכל ילד בישראל! על כל 250 כרטיסי כניסה שימכרו בתערוכה השנתית bikes 2010 יתרמו חברת נובו נורדיסק ותערוכת Bikes2010 זוג אופניים לפרויקט "אופניים לכולם" של איגוד האופניים בישראל

 

מאת:מערכת שוונג


פרויקט "אופניים לכולם" של איגוד האופניים בישראל וחברת נובו נורדיסק משתפים פעולה ומגייסים את הקהל הרחב לתרומה של זוגות אופניים לילדי המועדונים הפזורים ברחבי הארץ. במסגרת תערוכת האופניים השנתית Bikes 2010 יתרמו חברת נובו נורדיסק והתערוכה, זוג אופניים על כל 250 כרטיסי כניסה שימכרו. האופניים יתרמו לגנים של ילדים עם בעיות אוטיזם, כחלק ממטרותיו של הפרויקט- לאפשר לכל ילד בישראל לרכב על אופניים.


צילום: עמית שיסל


פרויקט "אופניים לכולם" מעסיק 1,300 ילדים בפעילות סביב עולם האופניים במתכונת של שיעורי רכיבה, תחרויות, טיולי אופניים, ימי כיף ופעילויות מיוחדות. הפעילות הנערכת בכל מגזרי החברה, ומעניקה לילדים שלמעלה מחצי מהם מוגדרים כילדים ונערים בסיכון, מסגרת תמיכה והזדמנות לשינוי בחייהם. תרומות לפרויקט, מאפשרות לילדי 51 המועדונים הפזורים ברחבי הארץ, ליהנות משימוש באופניים בחינם ומפעילות שוטפת לאורך השנה.

פרויקט "אופניים לכולם" הינו יוזמה של איגוד האופניים בישראל ומטרתו: קידום ענף הרכיבה על אופניים, הנחלת תרבות רכיבה על אופניים בקרב הדור הצעיר וצמצום פערים בחברה הישראלית באמצעותה.

"איגוד האופניים גאה להוביל את פרויקט "אופניים לכולם", אומרת בוני אשל- יו"ר איגוד האופניים בישראל: "בזכות הפרויקט נחשפים ילדים רבים לתרבות הרכיבה על אופניים ומגלים את החדווה שברכיבה. אנו קוראים לכל חובבי הרכיבה על אופניים להגיע אל תערוכת Bikes 2010 ולהביע תמיכתם בפרויקט המדהים."

חברת התרופות נובו נורדיסק, המובילה בארץ ובעולם בתחום הסוכרת, הינה שותפה אסטרטגית של פרויקט "אופניים לכולם". החברה שמה לה ליעד לפעול להעלאת המודעות למחלת הסוכרת המוגדרת כמגיפה עולמית ולדרכים למניעתה, בין היתר על ידי קידום ספורט ובריאות בקרב ילדי ישראל. תמיכתה הכספית ועזרתם המקצועית של עובדי חברת נובו נורדיסק מסייעת לאיגוד האופניים לעמוד ביעדים שהוגדרו לפרויקט ולשלב עוד אלפי ילדים בפעילות על אופניים תוך כדי הקניית ערכים חינוכיים של ספורט, בריאות, טבע וסביבה.

תערוכת Bikes 2010 תתקיים בסוף חודש נובמבר ותכלול תצוגה של יבואני האופניים הגדולים בישראל. אטרקציה גדולה הצפויה למבקרים היא הופעתו של רוכב האורבן המפורסם בעולם- ריאן ליץ' Rayn Leech, המופיע בכל העולם ברכיבת אופניים ופעלולים (על צינורות, חבלים, מבנים, מעקות וכו'). במסגרת התערוכה יופיע ליץ' כשעה מדי יום, באתר מיוחד שיבנה עבורו ויתבל את המופע בסיפורים וחוויות מעולמו.
                                                                      
תערוכת Bikes 2010 תתקיים ב25-27 לנובמבר בגני התערוכה – יום חמישי 16:00-22:00, יום שישי 9:30- 14:30 , יום שבת 10:00-21:00



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג