פליקס נפרדת: "בחלומות הכי פרועים שלי לא הייתי מעלה על דעתי שתהיה לי קריירה כזו"

במילים אלו נפרדה האתלטית האמריקאית המעוטרת ביותר בכל הזמנים והבטיחה שעוד לא אמרה את המילה ה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליסון פליקס | צילום: shutterstock

היא השראה לעולם האתלטיקה והשראה לנשים בכל העולם בכלל וההודעה שלה על כך שזו תהיה העונה האחרונה שלה בספורט המקצועי השאירה רבים בפה פעור. אליסון פליקס, 36, האתלטית האמריקאית האישה המעוטרת ביותר בכל הזמנים עומדת בפני העונה האחרונה שלה כאמור וכחלק מ"הורדת המסך" על הקריירה הארוכה שלה היא כתבה על ההחלטה שלה לפרוש.

"בתור ילדה קטנה קראו לי 'רגלי עוף'", כתבה פליקס באינסטגרם האישי שלה, "בחלומות הכי פרועים שלי לא הייתי מעלה על דעתי שתהיה לי קריירה כזו. יש לי כל כך הרבה הכרת תודה על הספורט הזה ששינה את חיי. נתתי את כל מה שיש לי לרוץ ולראשונה אני לא בטוחה אם נשאר לי מה לתת. אני רוצה להיפרד ולהגיד תודה לספורט ולאנשים שעזרו לעצב אותי בדרך היחידה שאני יודע איך – בריצה האחרונה שלי. העונה הזו לא תעסוק מבחינתי 'בזמן על השעון', היא תעסוק בהנאה שלי. אם תראו אותי על המסלול השנה אני מקווה לחלוק אתכם רגע של זיכרון והערכה.

העונה אני רצה למען נשים. אני רצה לעתיד טוב יותר עבור הבת שלי. אני רצה בשבילך. עוד אדבר על כך בהמשך, אז הישארו מעודכנים אני אשתף אתכם בסדרה של הכרזות שיהיו לי ושאני מקווה שיהפכו את העולם טוב יותר עבור נשים. לחיי העונה האחרונה שלי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג