הוועד האולימפי האמריקאי ישלם 380 מיליון דולר בעקבות ההתעללות של רופא נבחרת ההתעמלות

זו אחת הפרשות המזעזעות שנחשפו באתלטיקה בארה"ב ועושה הרושם שהיא מגיעה כעת לשיאה בעקבות הסדר שאושר במהלך דיון בבית המשפט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

זו אחת הפרשות המזעזעות שנחשפו באתלטיקה בארה"ב ועושה הרושם שהיא מגיעה כעת לשיאה. האיגוד האולימפי האמריקאי ישלם פיצויים בסך 380 מיליון דולר לקורבנותיו של לארי נאסר, הרופא שהורשע בהתעללות מינית של מאות מתעמלות במשך שנים.

ההסדר אושר במהלך דיון בבית המשפט הפדרלי לאחר מאבק משפטי שנמשך כחמש שנים. "ההסדר הזה הוא תוצאה של אומץ לבם של מאות מתעמלות, שלמרות מכשולים משפטיים. הכוח של הסיפור שלהם בסופו של דבר ניצח את המערכת", אמר ג'ון מנלי, עורך דין של התובעות.

ההסדר יכסה תביעות שהגישו מאות נשים והם כוללים גם את המדליסטית האולימפית סימון ביילס | צילום: shutterstock

ההסדר יכסה תביעות שהגישו מאות נשים והם כוללים את מדליסטיות הזהב האולימפיות סימון ביילס, אלי רייזמן ומקיילה מרוני, שכולן נמנות עם הקורבנות שעברו התעללות מינית על ידי נסאר. כל שלוש הנשים העידו על ההתעללות שעברו במהלך שימוע בסנאט השנה. בדיון, הם תקפו את פקידי ההתעמלות והאולימפיאדה של ארה"ב על כך שלא הצליחו לעצור את נסאר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג