עמית לווינזון מאמץ את קבוצת TACC מתל אביב

עמית לווינזון, יבואן אופניי סרוולו, פינארלו ואופרה לישראל, חתם עסקת אימוץ עם קבוצת TACC (רוכבי תל אביב) של המאמן נמרוד דובינסקי. יאיר בן עמי מדווח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


עמית לווינזון, יבואן אופניי סרוולו, פינארלו ואופרה לישראל, חתם עסקת אימוץ עם קבוצת TACC (רוכבי תל אביב) של המאמן נמרוד דובינסקי. יאיר בן עמי מדווח

מאת:יאיר בן עמי


במסגרת החסות, רוכבי העילית של המועדון, יקבלו 12 אופניים של חברת סרוולו מהדגמים R3 או S2 עם מערכות ההילוכים של שימאנו אולטגרה. הגלגלים עליהם ירכבו רוכבי תל אביב יהיו של חברת קומפניולו את מוצריה מייבא עמית לוינזון לישראל כשהחלק הזה של החסות הוא בשיתוף פעולה עם קומפי העולמי. בתחרויות נגד השעון יקבלו חלק מהרוכבים אופניים של חברת סרוולו היעודים למרוצים מסוג זה.


עוד במסגרת החסות תעניק חברת עמית לוינזון בע"מ תמיכה טכנית מקיפה לרוכבי העילית של המועדון. הקבוצה תמשיך עם שמה המוכר "רוכבי תל אביב" או בתרגום מראשי התיבות האנגלים (TACC) "מועדון האופניים תל אביב" אך בארבע השנים הקרובות (2011-2014) יתנוססו על חולצות הקבוצה לוגו גדול של נותן החסות, עמית לוינזון וגם סרוולו וקומפאניולו.

עם האישור של החזות מצד שני הצדדים, עמית לוינזון, נותן החסות, ונימרוד דובינסקי הבעלים ומאמן הראשי של קבוצת רוכבי תל אביב, הסכים דובינסקי לענות על כמה שאלות:

יאיר בן עמי: מה המשמעות של חסות כזו עבורך כמאמן ובעלים של הקבוצה?

נימרוד דובינסקי: המשמעות של חסות אופניים כמאמן וכבעלים של קבוצה היא האפשרות שכל רוכבי העילית רוכבים על אותם האופניים דבר שמאפשר מיקוד במטרה הישגית ללא שיקולים זרים שלפעמים יש לרוכבים שלהם חסות אישית ולא קבוצתית.

י.ב.ע: מה המשמעות עבור הקבוצה?

נ.ד: עבור קבוצת העילית יש רוגע ושלווה כאשר הם רוכבים על ציוד מעולה. עבור כלל חברי המועדון מדובר בסל הטבות יוצא דופן המאפשר לכל רוכב ללא קשר לרמתו ההישגית לרכוש אופניים וציוד נלווה בתנאים מצוינים.

י.ב.ע: בישראל, כמה קשה או קל למצוא חסות עבור מועדון אופניים?
נ.ד: בישראל ניתן למצוא חסות למועדון אופניים בעיקר אם חברי המועדון ובפרט הרוכבים המספונסרים מיישרים קו עם מותגי החסות ולא הולכים על חסות אישית.

י.ב.ע: מה המטרה המוצהרת של המועדון לעונת 2011?
נ.ד: המטרה המוצהרת לעונת 2011 בארץ היא להיות המועדון הטוב ביותר בטורים ובמרוצי ליגת הקבוצות וכמובן לזכות באליפות ישראל. בחו"ל המטרה להתחרות בשלושה טורים בינלאומיים ברמה 2.2

י.ב.ע: (מכיוון שהחסות היא לארבע שנים) מה המטרה המוצהרת לטווח של 10 שנים?
נ.ד: בטווח של עשר שנים אני רואה רווחה כלכלית לרוכבים מקצועיים במועדון כלומר קבוצה מקצוענית בה הרוכבים משתכרים בכבוד מעיסוקם כרוכבי אופניים.

עמית לוינזון אינו מסתפק בחסויות לענף האופניים ולאחרונה החליט להעניק חסות גם לקבוצת הטריאתלון של רן שילון – אנדיור.

תמונה / מתוך אתר הקבוצה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג