עמוס קיפרוטו ויאלמזרף יהואל ניצחו במרתון לונדון

המהדורה ה-42 של מרתון לונדון הוזנקה עם ניצחון לקניה (עמוס קיפרוטו) ואתיופיה (ילמזרף יהואלו) - קנניסה בקלה סיים חמישי עם שיא עולם לרצי מאסטרס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: shutterstock

עמוס קיפרוטו, 30, ניצח היום במרתון לונדון במהדורה ה-42 שלה והרים את ידיו לכיוון הקהל במורד הישורת האחרונה כשסיים בזמן של 2:04:39 שע'. קיפרוטו הקנייתי שזהו עבורו מרתון בכורה בלונדון התנתק מחבורת החוד בסוף המרוץ וסיים לפני לאול גברסילסה שהגיע במקום השני בזמן של 2:05:12 שע' ובאשיר עבדי שהגיע במקום השלישי 7 שניות אחריו. קיפרוטו כזכור זכה במדליית הארד באליפות העולם במרתון שהתקיימה ב-2019 בדוחה.

קנינסה בקלה, 40, אחד הרצים הגדולים והחשובים בהיסטוריה, סיים במקום החמישי בתוצאה 2:05:52 שע' ובכך הוא שבר את השיא לרצי מאסטרס(40+) שעמד עד כה על 2:06:25 שע'. כזכור, במרתון ברלין 2019, ניצח בקלה וקבע שיא אישי של 2:01:41 שע', רק שתי שניות משיא העולם של אליוד קיפצ'וגה, שנקבע שנה לפני כן גם במרתון ברלין.

בנשים הייתה זו ילמזרף יהואלו בת ה-23 שניצחה במרתון לאחר שקבעה 2:17:25 שע'. עבור יהואלו שרצה את מרתון הבכורה שלה רק לפני 6 חודשים בלבד זוהי תוצאה מצוינת שמעידה בעיקר על שיפור והתמקדות. זהו הזמן השלישי המהיר אי פעם על המסלול של לונדון וזהו הישג בהתחשב בכך שהיא נפלה בקילומטר ה-20. במקום השני הגיעה ג'ויסילין ג'פקוסגיי בזמן של 2:18:12 שע' ובמקום השלישי הגיעה אלמו מגרטו וסגרה את הפודיום בזמן של 2:18:32 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג