עוד צעד למשחקים האולימפיים: הרוכב הישראלי איתמר איינהורן ניצח במרוץ בפולין

אלוף ישראל רשם ניצחון נאה בגראנד פרי ויסגראד, שמקנה ניקוד חשוב בדרך לפריז 2024: "הדבר החשוב לכולנו הוא שצברתי נקודות כדי להגשים את המטרה לקבל זימון לאולימפיאדה". מקום 15 לרועי ויינברג, שסייע רבות לניצחון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
איתמר איינהורן | צילום: נועה ארנון

רוכב האופניים הישראלי איתמר איינהורן רשם היום (שבת) ניצחון מקצועני חמישי בקריירה בפולין, עוד צעד בדרך להגשמת מטרתו הגדולה לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז בשנה הבאה. איינהורן השיג את הניצחון הזה במרוץ הגראנד פרי ויסגראד בפולין, שם התחרה במדי נבחרת ישראל.

הספרינטר של קבוצת ישראל פרמייר טק, שרק לפני כמה שבועות זכה בפעם השנייה באליפות ישראל, הצליח לצאת לבריחה יחד על חברו רועי ויינברג ועוד 13 רוכבים. למרות שסומן כפייבוריט, הצליח איינהורן בסיוע פעיל של ווינברג שהוביל אותו, לגבור על חברי הבריחה האחרים בספרינט הסיום.

לכתבות נוספות בנושא:
"רוצה להוכיח שרוכב ישראלי ראוי לנצח": אחרי שעשה היסטוריה, איתמר איינהורן חושב בגדול
טור דה פראנס 2023, קטע 20: פוגצ'אר הראה שיש לו לב של אלוף, וינגגור הבטיח את הניצחון
טרגדיה שנייה תוך חודש: רוכב אופניים צעיר נהרג בהתרסקות במרוץ באוסטריה
"הקארמה של הטור דה פראנס ניצחה, לפיליפסן הגיע להפסיד את הקטע הזה". האזינו

"למרות שהציפיות והלחץ היו עלי, אני שמח שעשינו את העבודה", אמר איינהורן, שהודה בסיום לחבריו לנבחרת על הסיוע: "הדבר החשוב לכולנו הוא שצברתי נקודות כדי להגשים את המטרה לקבל זימון לאולימפיאדה. אנחנו עוד לא שם, אבל אם נשיג ניצחונות נוספים, זה יקרה".

איתמר איינהורן | צילום: ספרינט סייקלינג

הוא והנבחרת יקבלו עוד הזדמנות מחר וביום שלישי הקרוב במסגרת הסבב הפולני. אם הנבחרת תעמוד בקריטריון מבחינת צבירת נקודות, היא תוכל לבחור רוכב בודד לאולימפיאדה ואיינהורן מקווה ומאמין שהוא יהיה הרוכב שישבור בצורת של עשרות שנים של רוכב כביש ישראלי באולימפיאדה.

עוד תוצאות של רוכבי הנבחרת: רועי ויינברג סיים במקום ה-15, 1:04 דקות אחרי איינהורן, שניצח בזמן של 3:04:09 שעות. אלון יוגב סיים במקום ה-25, אמרי פיינגזיכט סיים במקום ה-31, עמית קינן במקום ה-46 ו-ולאד לוגינוב במקום ה-58, זאת מתוך 154 רוכבים שזינקו למרוץ.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג