סקירה: נעלי הריצה SUPERNOVA RISE של adidas

עם דגש מהותי על נוחות ואחיזה עוטפת, אדידס משדרגת את הסדרה המוכרת של נעלי הריצה ולוקחת את הנוחות בריצה לשלב הבא. נעלנו אותן לכמה ריצות ניסיון וחזרנו עם מסקנות, התשובות כאן (בשיתוף adidas)
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נעלי הריצה SUPERNOVA RISE של אדידס | צילום: adidas

נוחות היא הפרמטר שנמצא בטופ 3 אצל הרץ הממוצע. מהרגע שאנחנו מכניסים את הרגל לנעל בחנות ועד הרגע שאנחנו רצים איתה את ריצת הניסיון על המסילה בחנות – אנחנו שואפים להרגיש בהן בנוח. לכן ההמלצה הכי טובה שרצים חובבים ומנוסים יודעים לתת על נעל מסוימת היא שהכי חשוב שתרגיש בה נוח.

זה בדיוק מה שהחליטו לקדם ב-adidas כאשר חידשו את סדרת נעלי ה-SUPERNOVA הוותיקה שלהם, בדגם ששם דגש על הנוחות בריצה ועל ההתאמה לכף הרגל. על מנת שיוכלו להגיע לאותה נוחות שהרץ ירגיש בזמן הריצה, פנו ב-adidas ל-1,300 רצים ושאלו אותם מה הכי חשוב להם בנעל. הדגש על "נוחות" חזר פעם אחר פעם בקהילות השונות והרבות שהשתתפו במחקר.

נוחות בטופ. SUPERNOVA RISE של אדידס | צילום: adidas

אז לקחנו את ה-SUPERNOVA RISE לסקירה שכללה קילומטרים רבים על התוואי הפופולרי בישראל, בין אצטדיון האתלטיקה הדר יוסף לנמל תל אביב, ומשם לאורך הטיילת עד ליפו.

כבר ברגע שמניחים את כף הרגל בנעל מרגישים את התחושה הנעימה והמפנקת שלה. כף הרגל חשה את אחיזת הריפוד בתוך הנעל והאחיזה שלה יציבה וטובה. כשאוחזים את הנעל ניתן לראות שאזורי הריפוד העיקריים נמצאים בחלק העליון, מה שקרוי "הצווארון", ובלשון של הנעל, וזאת על מנת לתת תחושת ריפוד ונעימות בזמן הריצה. נראה כאילו ההשקעה בכל האזור הזה, ובתוכו גם העקב, קיבל את עיקר ההתייחסות בנעל החדשה והתחושה היא בעיקר מפנקת ונעימה.

נראה כי השקיעו ב- adidas לא מעט בחוויית המשתמש ובניסיון שנרגיש שהנעל מצד אחד מאוד מרופדת (cushioning) ונוחה לכף הרגל, ומצד שני, על מנת להשלים את העבודה, יצרו שכבת ריכוך מאוד משמעותית וזאת על ידי הוספת שכבה מוקצפת חדשה (סוליית הביניים) שזכתה לשם המעבדה Dreamstrike+, שתורמת מאוד להחזר האנרגיה (בוסט) מהקרקע. שכבה זו מסייעת לסוליה לספוג את הזעזועים בזמן הריצה ונותנת למעשה בפועל תשובה טכנולוגית על מנת שנקבל מינימום זעזוע בכל צעד וצעד.

נעלי הריצה SUPERNOVA RISE של אדידס | צילום: adidas

מדובר בנעל שמתאימה לאימונים יומיומיים, מה שמאפשר בהחלט לגוון איתה את הריצות לשלל המרחקים שיש לכם בתוכנית האימונים. הסוליה מאוד יציבה, דבר אשר תורם לביטחון בזמן הריצה ומאפשר למעשה לפתח מהירות בצורה עקבית. הרספונסיביות של הנעל מאוד גבוהה ובקצבים מהירים יותר מרגישים את החזר האנרגיה מהקרקע, דבר שתורם לתנועתיות המדויקת והעגולה של הרץ.

דבר נוסף בנעל שתורם לאותה תנועתיות ובוסט מהקרקע הוא מבנה ה-Rocker ("נדנדה") שלה. מבנה זה מייעל את הריצה ודוחף את הרץ קדימה בכל מגע עם הקרקע, דבר אשר גורם לניתור ולשיפור הביצוע.

לסיכום, הדגם החדש בסדרת ה-SUPERNOVA  משופר הרבה יותר, עם דגש ותשומת לב רבה על נוחות מירבית שבאה לידי ביטוי באזור המרופד של עריסת הנעל. חשוב ומשודרג לא פחות הוא מבנה הסוליה והטכנולוגיה החדשה שבאה לידי ביטוי בעיקר בהחזר האנרגיה הגבוה מהקרקע, וזאת לצד מגוון צבעים ונראות מחודשות שהופכת אותה למעוצבת ואופנתית יותר.

סוג נעל: כביש
יתרון בולט: מבנה Rocker
סוליית ביניים: Dreamstrike+
דרופ: 10 מ"מ (עקב 36 מ"מ – קדמת כף הרגל 26 מ"מ)
שיכוך: גבוה
משקל הנעל: 278 גרם (מידה 43)
מחיר: 600 ש"ח

למידע נוסף ורכישה לחצו כאן

 


 

בשיתוף adidas






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג