סיכום מחנה אימונים באזור מצפה רמון

בסוף השבוע שעבר  ( 26-28/02/08 ) התקבצו להם מכל רחבי הארץ  35 רוכבים ורוכבות במצפה רמון למחנה האימונים השני של המשלחת הישראלית לטור טראנס אלפ 2009. הנה חוויותיהם... 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בסוף השבוע שעבר  ( 26-28/02/08 ) התקבצו להם מכל רחבי הארץ  35 רוכבים ורוכבות במצפה רמון למחנה האימונים השני של המשלחת הישראלית לטור טראנס אלפ 2009. הנה חוויותיהם… 

מאת:הראל נחמני צלמים: יובל גולן וסוזי שוגר


יובל גולן מתדרך את החבורה לפני היציאה לרכיבה
בכניסה לפונדק רמון (ישרוטל)

ביום הראשון של מחנה האימונים (יום חמישי 26.02.09) הושם דגש על חיזוק הצד המנטלי של חברי המשלחת. החבורה יצאה יחדיו ממצפה רמון ובכניסה לבה"ד 1 התחלקו הרוכבות והרוכבים לזוגות וביצעו עבודה משותפת של כ- 60 ק"מ, מחציתה מול רוח פנים חזקה ביותר עד הר חריף ובחצי השני דהרו כולם במהירויות גבוהות עם רוח גבית חזקה בחזרה למצפה רמון.

בערב הראשון לשהות אנשי המשלחת במצפה רמון התקיימה הרצאה בנושא בניית בטחון עצמי ברכיבה והתמודדות מנטלית עם קשיים במהלך רכיבות מפי פסיכולוג הספורטאים אבי פירוז.


אבי פירוז ביחד עם רפי פרחי, איציק בטאט התל-אביביים
ביחד עם דורון צנטנר ודני שרון מרוכבי אשכולות לקראת רכיבה ביום גשום וסוער


 ד"ר מייק מילגרם ודורה הלר שמחנה האימונים נערך במגרש הביתי שלהם במצפה רמון

היום השני לרכיבה הציב בפני הרוכבים חלק גדול מהאתגרים עליהם שמעו בהרצאה ערב קודם לכן. רוחות של עד 100 קמ"ש, ברד וסופות חול, היו רק חלק מהקשיים עמם התמודדו חברי המשלחת לטראנס אלפ. המסלול באורך של 140 ק"מ החל ברכיבה בזוגות ממצפה רמון ועד ירוחם ובגלישה מלווה ברוחות צד אימתניות לעבר המכתש.
במכתש עצרו הרוכבים והתפנקו במשקאות גטורייד ובחטיפי ממה, המלווים את המלשחת הישראלית לטור טראנס-אלפ 2009, לאורך כל 6 מחנות האימונים שמקיימת המשלחת בישראל, עד יציאת אנשיה לטור עצמו.


קובי רוטר ואיציק אבידני הירושלמים נהנים מחטיף ממה ומשקה גטורייד במכתש

העלייה מהמכתש לירוחם היוותה אתגר לא פשוט בשל רוח הפנים החזקה שנשבה ללא הרף והקשתה על הרוכבים. בסופו של דבר צלחו כל הרוכבים את העלייה בעוד ענן אבק מאיים עולה אט אט ברקיע המערבי.


 ד"ר אורי גייגר ויוסי בן-שלום עם אופני Specialized
 של מצמן את מרוץ בהפסקת קפה בירוחם


אנשי המשלחת לטראנס אלפ רגעים לפני תחילת הסערה
 

הענן התגלה כסופה מאיימת שכללה משבי רוח במהירות של עד 100 קמ"ש, סופות חול, גשם זלעפות וברד, לכל אורך הדרך מירוחם ועד מצפה רמון.

 
רוכבי הפלוטון נאבקים בסופות החול בדרך למצפה רמון


   גלעד פדן מותיר אבק לכולם בעליות     והכוח הירושלמי בפעולה    

 בסופו של דבר הגיעו כולם למצפה רמון שלמים ובריאים, שחרור ומתיחות, מקלחת טובה וארוחת שבת עם קידוש של רפי פרחי.
את יום שבת (28.02.09) קידמה שמש של יום קריר ופנינו היו דרומה, ממצפה רמון לכיוון צומת ציחור וחזרה, בסה"כ כ- 120 ק"מ.


  צביקה ליברמן בפעולה ושרית חממי חוצה את מכתש רמון


רון זוסמן ומורן גלדור – צמד המוסקיטרים   ליאור מרקוביץ ואורי גייגר תמיד ביחד

הרוכבים יצאו בשיירה ארוכה לדיוון דרום, ורכבו במהירות גבוהה בסיוע רוח גבית חזקה. המאמץ הגדול החל בדרך חזרה, אחרי הסיבוב לכיוון צפון בצומת ציחור. בשלב הזה, לאחר 3 ימי רכיבה רצופים ומול רוח פנים ורוח צד בלתי מתפשרת, חוו הרוכבים חלק ממה שיעבור עליהם בעוד כ- 4 חודשים, עת יצאו ל- 7 ימי רכיבה רצופים בהרי האלפים. בשעה 16:00 הגיעו למצפה רמון אחרוני הרוכבים, שיחת סיכום קצאב וב- 17:00 הסתיים לו מחנה האימונים השני של חברי המשלחת הישראלית לטור טראנס אלפ.

להתראות במחנה האימונים הבא של המלשחת (השלישי במספר), שייערך באזור הגולן והגליל בימים רביעי – שבת 25-28.03.2009.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג