סיכום בחירת אנשי השנה של שוונג

מאות גולשי אתר שוונג בחרו את נבחרי 2010 בספורט האקטיבי. ספורטאי השנה, אנשי השנה, אירוע השנה ונפילת השנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מאות גולשי אתר שוונג בחרו את נבחרי 2010 בספורט האקטיבי. ספורטאי השנה, אנשי השנה, אירוע השנה ונפילת השנה

מאת:מערכת שוונג


מאות גולשים השתתפו בבחירת ספורטאי, אנשי ואירועי השנה של אתר שוונג. השארנו את הבחירות בידי הגולשים, ללא התערבות של המערכת. נמנענו מהבעת דעת המערכת משום שאתר שוונג רואה בגולשים חלק ממנו וחשבנו כי סיכום הגולשים נכון ומדויק דיו ללא התערבות. בחירות אלו מוכיחות את רחשי דעת קהל גולשי אתר שוונג האקטיבי- סיכומי שנה ובעיקר לתת במה לבחירת הקהל הנאמן של אתר שוונג. מאות גולשים השתתפו בבחירות במשך החודש האחרון וקבעו את נבחרי השנה של האתר:

נינה פקרמן בטריאתלון אילת 2009
נינה פקרמן
צילום: עופר ביידה

ספורטאי השנה בטריאתלון- נינה פקרמן.
הייתה זו שנה עמוסת הישגים של פקרמן ובשיאה אליפות עולם, באיש הברזל בהוואי, בקבוצת גילה. ההרגשה היא כי פקרמן הפכה לסוג של גאווה ענפית בעיקר לאנשי המרחקים הארוכים אבל גם לכלל ענף הטריאתלון הישראלי. את נינה היה קשה להשיג בטלפון אך היא השיבה מיוזמתה שיחה למספר ממנו התקשרנו ובלי שידעה מי התקשר אליה וכששמעה על בחירתה היא אמרה: "זה מדהים, אחרי כל השנים האלו שעבדתי כל כך קשה, לדעת שאנשים מהתחום מעריכים את התוצאות שלי זה עושה טוב. תודה לכולם זה כיף לדעת שמעריכים אותי ככה". נינה קיבלה 34% מקולות הגולשים והקדימה את המקןום השני, גלעד רותם, שקיבל 175 מהקולות.

מוגס טסמה בדרך לשיא שלא אושר
מוגס טסמה בדרך לשיא שלא אושר
צילום: עופר ביידה


ספורטאי השנה בריצה- מוגס טאסמה.

לשבועות קצרים היה טאסמה שיאן ישראל בחצי מרתון לאחר שקבע תוצאה מעולה של 1:03:23 שעה. אך אז נזכרו למדוד את המסלול והתברר כי חסרו כמה מטרים למסלול בבית שאן והשיא לא אושר.
גולשי שוונג ידעו להעריך את התוצאה שקבע טאסמה בסיום השנה ולא שכחו את התארים הלאומיים, במרוצי שדה ומרוצי כביש, אותם השיג השנה. במקום השני, בפער של 4% בלבד, מיקמו גולשי שוונג את סגנו של טאסמה בשתי האליפויות הלאומיות, יוסף גיזאצ'ו.

נגה כורם נבחרת בקטגוריית אופניים לשנת 2010
נגה כורם
צילום: איילת ניר


ספורטאי השנה באופניים- נגה כורם

נגה כורם עלתה השנה לקטגוריית הבוגרות עילית וניצחה באליפו  ישראל במרוץ השטח. בזירה הבינלאומית זו לא הייתה עונה רבת הישגים לכורם אך עם מחלה בתחילת העונה והעובדה שזו שנה ראשונה שלה בבוגרות אפשר להבין. כורם קיבלה 26% מקולות המצביעים ובמקום השני סיים רותם ישי עם 17% מהקולות כורם הגיבה על הבחירה בהפתעה גמורה: "ווואוווו…אני מאוד שמחה ותודה לכל מי שהצביע וגם לכל מי שתומך בי. זו לא הייתה שנה מאוד טובה בשבילי אבל אני מקווה שהשנה הזו תהיה יותר טובה במישור הבינלאומי"

גל נבו
גל נבו
צילום: שי נבו

ספורטאי השנה בשחייה- גל נבו
גל נבו קיבל את הידיעה על היבחרו לשחיין השנה של אתר שוונג ביום גיוסו לצה"ל ואת התגובה הוא העביר דרך מאמנת השחייה של אגודת, הפועל ירושלים בה הוא שוחה, הדר בן דרור: "זה כבוד ומאוד מחזק לקראת שנתיים של עבודה קשה". נבו הוא השחיין הישראלי הבכיר עם הישגיו מרשימים. מאליפות אירופה בבריכות קצרות הוא חזר עם מדליית הארד במקצה 400 מעורב ובאליפות העולם הוא הגיע לגמר באותו המקצה. אחד ההישגים המרשימים ביתר שרשם השנה היה המקום השני בגמר המכללות של ארה"ב. נבו שחה שם 400 יארד מעורב וקבע את הזמן הרביעי בכל הזמנים למרחק. 41% מגולשי האתר שוונג הכתירו אותו לשחיין השנה וקבעו כי סגנו הוא יעקב תומרקין שקיבל 175 מהקולות



דניאל פרנקל גמר אירופי ושלושה שיאי ישראל
דניאל פרנקל גמר אירופי ושלושה שיאי ישראל
צילום: איגוד האתלטיקה


ספורטאי השנה באתלטיקה- דניאל פרנקל

דניאל פרנקל, בת ה- 23, הגיעה לגמר אליפות אירופה בקפיצה לגובה השנה שם שברה את השיא הישראלי בפעם השלישית בשנה והציבה אותו על 1.92 מטר. פרנקל לא הייתה זמינה כשהתקשרנו אליה אך גם היא הוכיחה כי ספורטאי הענפים האקטיבים הם אנשים מיוחדים כשהחזירה שיחה בלי שידעה על מה ולמה או הכירה את המספר. כששמעה על בחירתה לספורטאית השנה של שוונג באתלטיקה היא הגיבה: "וואוו תודה רבה, איזה יפי" כשנשאלה על התוכניות לשנת 2011 היא אמרה:"אני מקווה לעבור 1.95 מטר שיבטיח לי כרטיס כניסה למשחקים האולימפיי" פרנקל קיבלה 21% מקולות הגולשים ובקדימה את הקולגה לקפיצה לגובה, דימיטרי קריוטר שקיבל 12% מהקולות.

רון דרמון בטריאתלון אילת
רון דרמון בטריאתלון אילת
צילום" עופר ביידה


תגלית השנה בכל הענפים- רון דרמון.

עם המקום החמישי באליפות העולם לנוער זו כנראה הייתה בחירה קלה עבור רוב הגולשים.
47% מהגולשים חשבו כי זה הישג ראוי מספיק לתואר. פאני בסירון קטפה את המקום השני עם 30% מקולות הגולשים בזכות מדליית הזהב במקצה השליחים של משחקי הנוער האולימפיים וגם ההופעה המרשימה במקצה העילית של טריאתלון קלאב ספורט ישרוטל אילת. דרמון טס לאוסטרליה, להמשך אימונים ותחרויות, ביום האחרון של השנה ונחת שם ביום הראשון בתאריך הסימלי 1.1.2011 בתקווה כי שנת 2011 תהיה עתירת מספרי 1. הוריו קיבלו את הבשורה על הבחירה והגיבו בשמחה גדולה.
גבי דרמון (אמא של רון) רצתה להיות בטוחה כששאלה "הוא תגלית השנה מכל הספורטאים? אני שמחה ואני בטוחה שהוא ישמח מאוד וירצה להודות לכולם". דורון דרמון (האבא של רון) נשאל על ידי מערכת שוונג מה לדעתו היה רון אומר בתגובה לבחירה, דורון דרמון:"הוא בטח היה אומר שזה מאוד מפרגן וגם אומר שהוא חושב שיש לו עוד דרך ארוכה ויחסית לה הוא עוד לא עשה כלום" רון דרמון יעלה השנה לקטגוריית העילית כדי לאסוף ניקוד לקראת אולימפיאדת לונדון שתיערך בשנת 2012 אך אליפות העולם הוא יזנק למקצה הנוער במטרה לשפר את ההישג של 2010.

זינוק ריצת הלילה של נייקי 2010
זינוק ריצת הלילה של נייקי 2010
צילום: עופר ביידה


אירוע השנה – ריצת הלילה של נייקי

מי שמצליח לצבוע את תל אביב כולה באלפי רצים בלבן כנראה ראוי לתואר המכוב- אירוע השנה של שוונג. 37% מגולשי שוונג חשבו כי זהו האירוע הטוב ביותר של שנת 2010. במקום השני נבחר טריאתלון ישרוטל ספורט קלאב אילת עם 29% מקולות הגולשים.

מרתון תל אביב 2010 שער סיום
מרתון תל אביב 2010 שער סיום
צילום: עופר ביידה


נפילת השנה – דחיית מרתון תל אביב חודשיים לפני הזינוק.
עבור רץ מרתון חודשיים זה זמן בלתי נסלח לשינויים בתוכניות אימונים. לפחות 29% מגולשי אתר שוונג חושבים כך והצביעו לדחיית המרתון של תל אביב כבחירה שלהם בנפילת השנה.

זהבה שמואלי
זהבה שמואלי- אשת השנה
צילום: עוז כרמל


איש השנה- זהבה שמואלי
לדעתם של 35% מגולשי אתר שוונג, איש השנה הוא אשת השנה, זהבה שמואלי. היא מאמנת, מארגנת תחרויות, פעילה בענף הריצות הארוכות והאתלטיקה הישראלית וזאת לאחר שבמשך שנים החזיקה כמעט שיאי ישראל בריצות בנוניות וארוכות וגם ייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים. שמואלי עצמה הופתעה משיחת הטלפון ומהבשורה על בחירתה ואמרה: "מחמיא לי מאוד שאנשים מעריכים ומפרגנים. אני עושה מהלב ואהבה לספורט ותודה לכל מי שפרגן בבחירה". גם במקום השני של איש השנה מיקמו גולשי שוונג אישה, בוני אשל יו"ר איגוד האופניים שקיבלה 22% מקולות גולשי אתר שוונג.

בין משתתפי ההצבעה יוגרלו 6 פרסים מתנת ר.א.ן ספורט – יבואני ברוקס לישראל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג