סאקסו בנק אצל הנשיא ומפכ"ל המשטרה

כל מי אשר רק יכול רוצה להיפגש עם אלברטו קונטאדור. אתמול היו רוכבי סאקסו בנק אורחי מכ"ל המשטרה, והיום חגג קונטאדור את יום הולדתו ה- 29 עם הנשיא שמעון פרס. בערב ישתתפו רוכבי הקבוצה במרוץ ראווה בעיר העתיקה בירושלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כל מי אשר רק יכול רוצה להיפגש עם אלברטו קונטאדור. אתמול היו רוכבי סאקסו בנק אורחי מכ"ל המשטרה, והיום חגג קונטאדור את יום הולדתו ה- 29 עם הנשיא שמעון פרס. בערב ישתתפו רוכבי הקבוצה במרוץ ראווה בעיר העתיקה בירושלים

מאת:יאיר בן עמי


חברי קבוצת סאקסו בנק התקבלו בחום על ידי נשיא המדינה. הנשיא פרס הודה להם על בואם לישראל ועל תרומתם לקידום מסר השלום דרך הספורט באזורנו: "זהו כבוד גדול לישראל, לארח אתכם, באתם לכאן עם מסר של שלום. ישראל היא מדינה קטנה וככזו מהווה גן עדן לרוכבי אופניים מכל העולם אשר יכולים לחצות את המדינה לאורכה ולרוחבה וליהנות מספורט אתגרי ומנופי בראשית עוצרי נשימה. בישראל גדלה המודעות לספורט הרכיבה, רשויות מקומיות מרחיבות מסלולים ייעודיים לרוכבי אופנים ואני מברך את המשטרה וגורמי אכיפת החוק הפועלים להגברת המודעות לביטחון הרוכבים בשולי הכבישים".


נשיא המדינה, שמעוןפרס, מקבל מקונטאדור וריס את החולצה של קבוצת סאקסו בנק (צילום: יוסי שרם)

הנשיא הדגיש בדבריו כי הוא שמח על הצטרפותו של רן מרגליות, לקבוצת הרכיבה, דבר שיתרום לקידום הישגיה של ישראל בתחום הרכיבה. קונטאדור, הודה לנשיא: "תודה על קבלת הפנים החמה בישראל, אנחנו אוהבים את ישראל וגאים לרכב בה למען השלום ולעתיד טוב יותר לכל ילדי האזור". בסיום דבריו העניק קונטאדור לנשיא חולצת רוכבים חתומה על ידי כל רוכבי הקבוצה.

הנשיא הפתיע את קונטאדור החוגג היום בדיוק את יום הולדתו ה- 29 כשברך אותו, שר לו שיר יום הולדת והעניק לו פסלון, פרופיל של ירושלים. ביארן ריס, בעלי הקבוצה ומנצח הטור דה פרנס, עדכן את הנשיא על פעילות הקבוצה בהקמת בית ספר לרכיבה משותף ליהודים וערבים בעכו ואמר כי בעבורו הביקור בישראל מהווה חוויה מרגשת ביותר, פגשנו אנשים וילדים נפלאים, אנו נהנים מנופיה של ישראל וממרכזי הבילוי של ירושלים ותל אביב ומטרתנו אחת – לקדם את השלום.


אלברטו קונטדור ורן מרגליות במטה הארצי של המשטרה עם נציגי קבוצת "סקסו בנק", מימין סנ"צ ישראל הנגבי (צילום" אידוב תורן)

אתמול ביקרו אנשי סאקסו בנק במטה המרכזי של משטרת ישראל והיו אורחיו של מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו. המפכ"ל סיפר על הפעולות של משטרת ישראל כדי לקדם את בטיחות הרכיבה ולתמוך בענף הספורט המתפתח של רכיבת כביש.

במהלך הביקור התברר כי המפכ"ל דנינו מכיר אישית את רן מרגליות משום שאשתו הייתה הדיאטנית של מרגליות כבר מגיל 12. מרגליות הודה למפכ"ל על האירוח בירושלים באירוע שיתקיים הערב וכן על פעילות המשטרה לקידום הענף.


משמאל לימין: רן מרגליות, אלברטו קונטאדור, רב ניצב יוחנן דנינו, ביארן ריס קיצוני מימין (צילום" אידוב תורן)

שוונג ממשיכה לעקוב אחרי ביקורה של קבוצת סאקסו בנק בישראל ותביא עדכון גם מהאירוע שייערך בעוד שעות אחדות בירושלים


מימין: אלברטו קונטדור, מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו ורן מרגליות מדגמנים אפוד רכיבה זוהר שהוכן ע"י משטרת ישראל – קונטאדור כבר מורגל בלבישת צהוב. (צילום" אידוב תורן)


לו"ז האירוע שייערך הערב בירושלים


 16:20 פוטו אופ לתקשורת- ברחבת שער יפו (מרפסת ה.שטרן) בהשתתפות ראש העיר וקונטאדור.
16:40 הקפה חגיגית משותפת של ראש העיר ברקת ואלברטו קונטאדור בסמטאות
העיר העתיקה.
17:00 ראש העיר ברקת יזניק את המרוץ המקצועני הראשון בהשתתפות קונטאדור , קבוצת סאקסו בנק ו -30 רוכבי העילית המקצועניים של ישראל.
הרוכבים יבצעו עשר הקפות בסך הכול ובסוף המרוץ יוענק גביע לזוכה במקום הראשון.
18:00 קבלת פנים חגיגית לקבוצת "saxo bank" ולאלברטו קונטאדור במתחםVIP ברחבת שער יפו.


שוונג מלווה את סאקסו בנק בישראל:

כתבה 1 – קבוצת סאקסו בנק בגליל המערבי

כתבה 2 – שוונג מלווה את ביקור סאקסו בנק בישראל

כתבה 3 – קבוצת סאקסו בנק הקימה בית ספר לאופניים בעכו

כתבה 4 – מאות רוכבים הגיעו לרכיבה עם סאקסו בנק

כתבה 5 – קבוצת סאקסו בנק תזנק לקריטריום בעיר העתיקה

כתבה 7 – כשאומנים כובשים את העיר העתיקה בירושלים

כתבה 8 – כנס אופניים עם קבוצת סאקסו בנק

כתבה 9 – רעיה שטראוס: "מעכשיו אצפה בטור דה פראנס"

כתבה 10 – קבוצת סאקסו בנק בישראל – הסרט



יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי אתר Shvoong בעל הטור מציאות נושכת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג