נפתחה ההרשמה לרוכב ישראל 2011

עשור ל"רוכב ישראל"! מסע האופניים המסורתי ממטולה עד אילת יתקיים השנה בין התאריכים 17 עד 19 בנובמבר. המסע ייערך השנה לזכרה של ציפי בזנר ז"ל, ממייסדי מפעל "רוכב ישראל. את המסע תפיק חברת תיירות הספורט Mediterraneo 365, והוא יתקיים בניהולו התפעולי של דן בזנר ("צימוק"), מי שניהל את האירוע מאז היווסדו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


עשור ל"רוכב ישראל"! מסע האופניים המסורתי ממטולה עד אילת יתקיים השנה בין התאריכים 17 עד 19 בנובמבר. המסע ייערך השנה לזכרה של ציפי בזנר ז"ל, ממייסדי מפעל "רוכב ישראל. את המסע תפיק חברת תיירות הספורט Mediterraneo 365, והוא יתקיים בניהולו התפעולי של דן בזנר ("צימוק"), מי שניהל את האירוע מאז היווסדו

מאת:יח"צ רוכב ישראל


מסע האופניים "רוכב ישראל" הוא מסע אופניים לא תחרותי בן שלושה ימים, שבו חוצים הרוכבים את ישראל לאורכה, מצפון לדרום. אורכו המלא של המסלול הוא 519 קילומטרים, והוא מציע אתגר נפשי וגופני ואוסף מגוון של התנסויות וחוויות לאורך נופיה המרהיבים של ישראל.

ההשתתפות ב"רוכב ישראל" אינה מתאימה לכל אחד. המסע מיועד לרוכבים מיומנים המסוגלים לדווש כ- 200 ק"מ ביום במשך שלושה ימים, בקצב של כ- 25 קמ"ש. מדי יום רכיבה, משובצות לאורך המסלול מספר נקודות שתייה ורענון לארוחה קלה. הרכיבה היומית מתחילה מדי יום בשעה 06:00 בבוקר ומסתיימת עד לשעה 16:00. שעות אחר הצהריים מיועדות למנוחה, התאוששות, מפגש חברתי והכנות לקראת יום הרכיבה הבא.



"השנה אנו מעוניינים לפתוח את המסע לקהלים חדשים", אומר שי ראשוני, מנהל חברת Mediterraneo 365, מפיקת האירוע. "ה'רוכב' הוא מסע חווייתי, לא תחרותי וחשוב לנו להנגיש אותו ככל שאפשר. אנחנו מאפשרים השנה השתתפות לרוכבי אופני היד וגם פועלים לשיווק האירוע בחו"ל כדי להביא אליו תיירים רבים. כמו כן, שמנו לעצמנו כיעד להכפיל השנה את מספר הנשים שמשתתפות באירוע. בשנים האחרונות יותר ויותר נשים רוכבות רכיבה ספורטיבית. רכיבות האופניים בשנים האחרונות הפכו לסוג של 'שירות מילואים', בו נפגשים עם מכרים, 'עובדים', נהנים וסוגרים עסקאות. אין סיבה שנשים ייעדרו ממפגשים חברתיים אלו".


 
Mediterraneo 365 הינה חברה לתיירות ספורט שמטרתה להביא תיירים זרים לפעילות נופש פעיל בישראל, ומציעה טיולי אופניים, מחנות אימונים וחבילות לתחרויות. "חברנו לפרויקט 'רוכב ישראל' שהינו פרויקט דגל בעולם האופניים הישראלי, מתוך הערכה רבה למפעל המפואר הזה, שהשנה ימלאו לו עשור, ומתוך שאיפה להופכו בעתיד לאירוע המוני שמושך אליו אלפי רוכבים מחו"ל", מסכם ראשוני.



רוכב ישראל מתקיים באישור ובליווי משטרת ישראל. לצורך אבטחת הרוכבים ולשם שמירה על ביטחונם, ילוו את המסע ניידות ואופנועים של משטרת התנועה הארצית, אמבולנס וצוות רפואי, רכב שירות וטיפול טכני, רכבי ליווי של רוכב ישראל וכן אוטובוס שיעמוד לרשותם של רוכבים שהתעייפו.




ההרשמה המקוונת
נפתחה באתר www.israelrider.com. מטעמי ארגון, תנועה ובטיחות מוגבל מספר המשתתפים ל-365 רוכבים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג