נפתחה ההרשמה למסע האופניים "גלגלי אהבה" ה- 12

מאות רוכבי אופניים מרחבי הארץ והעולם צפויים להשתתף השנה במסע האופניים גלגלי אהבה ה-12 למען שיקום ילדי בית חולים אלי"ן. המסע יזנק מעמק המעיינות ויסתיים בירושלים במפגש מרגש עם ילדי בית החולים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מאות רוכבי אופניים מרחבי הארץ והעולם צפויים להשתתף השנה במסע האופניים גלגלי אהבה ה-12 למען שיקום ילדי בית חולים אלי"ן. המסע יזנק מעמק המעיינות ויסתיים בירושלים במפגש מרגש עם ילדי בית החולים

מאת:חגי שמואלי וחגית באלי


עבור רוכבי אופניים רבים בארץ ובעולם מהווה מסע האופניים, גלגלי "אהבה למען" שיקום ילדי בית חולים אלי"ן, השיא של השנה. עם פתיחת ההרשמה, מתחילה עונת האימונים לקראת המסע המאתגר.

מעבר למאמץ הפיזי, הכרוך בישיבה של חמישה ימים על אוכף האופניים, כל משתתף במסע הצדקה מתחייב גם לגיוס כספים למען ילדי בית החולים. מסיכום נתוני התרומות, בשנת 2010, עולה כי משתתפי המסע אשתקד גייסו בכוחות משותפים מעל 2.3 מיליון דולרים כאשר 75% מהכספים הופנו ישירות לבית החולים.


טקס הענקת מדליות על ידי ילדי אלי"ן
צילום: יח"צ בית חולים אלי"ן



מסע גלגלי אהבה ה- 12 יזנק ב- 6 בנובמבר מעמק המעיינות ויעבור באזור הגליל והעמקים, יחצה את עמק יזרעאל ורכס הכרמל אל מישור החוף וביום חמישי ה- 10 בנובמבר יטפס  מאתר מיני ישראל שבלטרון אל בית חולים אלי"ן בירושלים. כאן, בהוקרה על מאמציהם, יקבלו הרוכבים מדליות מאת ילדי בית החולים.

למסע ארבעה מסלולים: שטח, כביש אתגרי, כביש "רגיל" וכביש תיירותי.
זה האחרון גם יבקר באתרי התיירות המרשימים ביותר בסביבה; גשר הישנה, סמטאות צפת העתיקה, ראש הנקרה, עתיקות ציפורי ואתר מיני ישראל.

במסע צפויים להשתתף כ- 700 רוכבים שיגיעו מ- 10 מדינות ברחבי העולם. עם פתיחת ההרשמה נערכים בגלגלי אהבה לקהל ההטרוגני עם מידע בשבע שפות ואתר אינטרנט משודרג.


רוכבים ב"גלגלי אהבה" 2010
צילום: חגי שמואלי



חברות כלל בריאות וקבוצת קניוני עזריאלי תהיינה נותנות החסות הראשית לאירוע וחברות רבות כגון ECI וכימיקלים לישראל אף צפויות לשלוח נציגות של רוכבים למסע החד-יומי גלגאלין, מלטרון לירושלים, ביומו האחרון של המסע.

בית החולים אלי"ן הינו מרכז שיקום ילדים ונוער המוביל בארץ בתחומי אבחון ושיקום ילדים הסובלים ממגוון רב של מוגבלויות גופניות.  בבית החולים פותחה מומחיות רב-תחומית בטיפול שיקומי של ילדים ונוער הסובלים מליקויים מוטוריים, סנסוריים, נשימתיים, תקשורתיים, קוגניטיביים והתנהגותיים, במגמה לשקמם ולהשיבם לחיים בקהילה במהירות האפשרית.

לפרטים והרשמה: www.alynride.org
לפרטים נוספים: חגית באלי, בית חולים אלי"ן: 052-629-9790 [email protected]

מסע "גלגלי אהבה 2010



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג