נביעות מאמצת את ענף האופניים בישראל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

נביעות ואיגוד האופניים חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי וארוך טווח שנחתם בין שני הגופים במטרה לקידום ענף האופניים. ההסכם יבטיח לענף האופניים חשיפה טלוויזיונית גדולה מבעבר: מרוצי ואירועי "ליגת נביעות" יסוקרו וישודרו בערוץ 5 לאורך כל השנה. נביעות היא נותנת החסות הראשית של הענף, הן במרוצי אופני ההרים והן במרוצי הכביש.

במסגרת ההסכם עם איגוד האופנים נכללות גם תחרויות אופני הרים של המועצות האזוריות שיקרא מעתה "סבב מרוצי אהבה של נביעות" הסבב הוא חלק מליגת נביעות של האיגוד.



רכש חדש – ניקול פרידמן מנצחת באליפות ארה"ב 2000



לאה גולדשטיין בתמונה מנגד השעון באליפות העולם 2001


ההסכם שנחתם הוא ארוך טווח ובמסגרתו תשקיע נביעות בפעילות ישירה עם האיגוד ובאירועים שמאורגנים באמצעותו, ואף תקצה תקציב מיוחד כחסות על נבחרת הנשים האולימפית.

נבחרת זו כוללת כיום שלוש רוכבות מצטיינות שתתמודדנה על כרטיס כניסה לאולימפיאדה שתתקיים באתונה בשנת 2004:
 לורי קופנס –אלופת ישראל באופני הרים ומדורגת במקום 35 בדירוג העולמי,

ניקול פרידמן –
ייצגה את ארה"ב באולימפיאדת סידני. ניקול החלה לפני כחודשיים בהליך עליה לישראל ובקרוב תצטרף כחברה מן המניין בסגל נבחרת ישראל ותייצג את ישראל באליפות העולם שתתקיים בקנדה באוקטובר 2003.

לאה גולדשטיין,
אזרחית ישראלית תושבת קנדה שתצטרף לנבחרת ישראל ותתמקד במקצוע הרכיבה נגד השעון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג