נבחרת ישראל בהרים באליפות העולם בשוויץ

נבחרת ישראל באופני הרים, בהרכב של שבעה רוכבים יצאה אתמול לפנות בוקר לאליפות העולם באופני הרים בשמפירי, שוויץ, המתחילה ב- 31.8.11 ומסתיימת ב- 4.9.11.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת ישראל באופני הרים, בהרכב של שבעה רוכבים יצאה אתמול לפנות בוקר לאליפות העולם באופני הרים בשמפירי, שוויץ, המתחילה ב- 31.8.11 ומסתיימת ב- 4.9.11.

מאת:איגוד האופניים בישראל


חברי הנבחרת כוללים את רוכבי הג'וניורס עומר שובי (טים משגב ג'אינט) וגיא ניב (TACC) יובל בר זיו ומגאן בלצר (TNT גליל עליון) . שלומי חיימי ׁ(MIG FOCUS) בקטגוריית ה- U23 יפגוש את הרוכבים בשוויץ יחד עם נגה כורם- U23 (טימשגב ג'אינט) שיצאה כמה ימים קודם במטרה להשתתף בתחרות בינלאומית. רותם ישי (JAMISׂ ) רוכב העילית של הנבחרת, יחבור לנבחרת ישירות מדורנגו, בשבת בבוקר. את הנבחרת מלווים עוז דודאי, מאמן הנבחרת וניל אובריאן, אשר ליווה את הנבחרת בכל נסיעותיה השנה.

נבחרת ישראל (צילום: איגוד האופניים)


ראשונות יזנק ביום רביעי יובל בר זיו ומגאן בלצר בשעה 15:00 (זמן מקומי) ובשעה 17:00 יזנקו הרוכבים למרוץ שליחים. ביום חמישי בשעה 15:00 יזנקו עומר שובי וגיא ניב ובשעה 17:00 נגה כורם. בשעה 17:00 יום שישי יזנק שלומי חיימי ואת האליפות יחתום רותם ישי בשבת ב- 16:30.

 כולנו מאחלים לנבחרת בהצלחה.


איגוד האופניים בישראל
[email protected]

קישורים: אופנייים, שלומי חיימי, רותם ישי, נגה כורם



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג