מתנדבים ליחידת האופניים של המשטרה

יחידת האופניים של מרחב יפתח במחוז ת"א עורכת מבצע של סימון אופניים וגיוס מתנדבים חדשים ליחידה לקראת קורס שיפתח במהלך חודש אוקטובר 2010
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יחידת האופניים של מרחב יפתח במחוז ת"א
עורכת מבצע של סימון אופניים וגיוס מתנדבים חדשים ליחידה לקראת קורס שיפתח
במהלך חודש אוקטובר 2010


מאת:מערכת שוונג


יחידת האופניים של מרחב יפתח נוסדה בקיץ 2008 בפיקודו של רס"ר גבי בן חיים, מש"ק שוק הפשפשים. כל 45 המתנדבים ביחידה הוכשרו בקורס יח"מ (יחידות מיוחדות) שכלל לימוד סמכויות שיטור, חבלה, תנועה, מז"פ, בילוש, מעקב אחרי חשודים וכן אימוני רכיבה על אופניים וניווטים ביפו.


היות והיחידה הינה יחידה מבצעית השומרת על רמה גבוהה ללא פשרות מחויבים המתנדבים ביחידה למשמרת אחת בשבוע. בזמן הלא ארוך בו פועלת היחידה הספיקה לבנות גאוות יחידה במקביל להישגים מוכחים בשטח – מעצרים של סוחרי סמים ורכוש גנוב, תפיסת פורצים על חם ועוד. שמה של יחידת השוטרים הרכובים מיפו יצא למרחוק והיא נחשבת ליחידת עילית של ממש, המושכת אליה מתנדבים איכותיים אשר מכל אזור המרכז, השפלה והשרון.
   
בימים אלו פועלת היחידה לגיוס מתנדבים נוספים לקראת קורס שיפתח באוקטובר 2010 המעוניינים להתנדב מוזמנים לפנות ולהשאיר פרטים בדף הפייסבוק של המשטרה.


כאמור, יחידת האופניים של מרחב יפתח יוזמת מבצע סימון האופניים שיתקיים בשלושה מופעים:

בתאריכים 12.9 עד 16.9 משעה 16:00 עד 20:00 ברחבת הכניסה למטה מחוז ת"א ברח' דרך שלמה  ת"א 18.

אגף קהילה ומשטרה של מחוז ת"א רואה חשיבות רבה בסימון האופניים והכנסתם למאגר משטרתי. הציבור מוזמן להגיע לסמן את אופניו המעוניינים יוכלו להירשם להתנדבות ביחידות האופניים של מחוז ת"א.

[email protected]



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג