משפחה למופת: אב ובתו השלימו 50 מרתונים משותפים בכל 50 המדינות בארה"ב

סקוט לנוקס בן ה-76 בכלל לא רץ עד גיל 50 וסבל ממשקל עודף ובעיות בריאותיות, אולם הצליח לעשות מהפך בחייו ויחד עם בתו בת' השלים את האתגר יוצא הדופן: "אנחנו פשוט נהנים יחד"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: shutterstock

אמנם חלפו כבר שבועיים מאז יום המשפחה, אולם על משפחה ספורטיבית שכזאת באמת לא שומעים בכל יום. סקוט ובת' לנוקס, אב ובתו מבוסטון, רשמו הישג יוצא דופן, כאשר השלימו יחד 50 מרתונים בכל 50 המדינות בארה"ב.

ההישג שלהם הושלם לאחרונה כאשר סיימו יחד את Maui Oceanfront Marathon בהוואי, אשר היה האחרון ברשימה מבין המדינות. מה שמפתיע עוד יותר הוא שהאב סקוט בן ה-76 החל לרוץ בגיל מאוחר יחסית ורץ את המרתון הראשון שלו רק אחרי גיל 50. "אני כמעט נחנק רק מלחשוב על זה", סיפר לתחנת טלוויזיה מקומית בבוסטון: "העליתי במשקל מאוד והרופא שלי אמר לי שכל המדדים שלי הולכים בכיוון הלא נכון ואני חייב לעשות משהו".

הוא החל לרוץ, וכמי שגר בהופקינטון, המקום בו מוזנק מרתון בוסטון היוקרתי בכל שנה, הציב לעצמו כמטרה רחוקה לסיים את המרתון, בעקבות עידוד של חברה מהעבודה. "השלתי 23 ק"ג בשמונה חודשים והתאמנתי יחד איתה. ב-2003 רצנו יחד את מרתון בוסטון בפעם הראשונה". בתו בת' הבחינה מיד בשינוי וסיפרה: "הוא מיידית נראה צעיר יותר. אני נהניתי לעודד אותו במרוצים ואף פעם לא חשבתי שזו תהיה אני לידו".

אחרי שיצא לפנסיה בגיל 64, סקוט החל לרוץ מרתונים במדינות שונות בארה"ב, והגיע אפילו לשמונה מרוצים בשנה. בת' הצטרפה אליו מעט לאחר מכן, וכדי לסיים את אתגר 50 המרתונים יחד, היא רצה 16 מרתונים ב-15 חודשים כדי להדביק את הפער. לאחר מכן, המשיכו יחד: "לפעמים הוא מושך אותי ולפעמים אני מושכת אותו, אבל שנינו מגיעים לקו הסיום".

סקוט הוסיף: "אנחנו פשוט נהנים יחד, בכל אחד מהמרתונים אנחנו לוקחים איתנו חוויות ומצליחים להעביר זמן מהנה במשותף". מאז הריצה הראשונה שלו, סקוט השלים כבר 79 מרתונים, כולל כל ששת המייג'ורים, ובמרתון הביתי שלו בבוסטון סיים 17 פעמים, כשהפעם ה-18 צפויה בחודש הבא.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג