משאית הניקוי של מצמן את מרוץ – רוכבים נקי

כביש נקי אפשר לרכוב בראש נקי. משאית ניקוי הכבישים של מצמן את מרוץ חוזרת לנקות את שולי הכביש למען ביטחון הרוכבים. אתם השקעתם בעיקר. אנחנו מחזירים בשוליים...
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


כביש נקי אפשר לרכוב בראש נקי. משאית ניקוי הכבישים של מצמן את מרוץ חוזרת לנקות את שולי הכביש למען ביטחון הרוכבים. אתם השקעתם בעיקר. אנחנו מחזירים בשוליים…

מאת:מצמן את מרוץ


רשת חנויות האופניים מצמן את מרוץ שוב מעלה לכביש את שירות משאית ניקוי הכבישים המנקה את שולי צירי התנועה הראשיים עליהם נעים אלפי רוכבי אופניים דרך קבע לטובת הגברת ביטחון הרוכבים בכבישים.

איך נולד הרעיון?

משאית ניקוי הכבישים הינה רעיון שהתבשל במשרדי מצמן את מרוץ לאחר שעובדי הרשת הרוכבים בקביעות בשולי הכבישים חוו תקרים רבים לאחר ימים גשומים במיוחד שחשפו מצבורי זכוכיות בשולי הכביש אשר, בין השאר, גרמו גם לרוכבים רבים לסטות לתוך הכביש במטרה להימנע מתקר ובכך סיכנו את ביטחונם.


הרעיון לנקות את שולי הכבישים עליהם נעים רוכבי האופניים
הדביק מיד את בעלי רשת מצמן את מרוץ ולאחר קבלת האישורים הבירוקרטיים הממושכים מהגורמים המוסמכים לאישור הפעילות יצא השירות לדרך.


כאן ברצוננו להביע את תודתו למע"צ אשר סייעה לנו לעלות עם הפעילות מתוך ראיית טובת הרוכבים כפי שרואים אותה במצמן את מרוץ.


איזורי הניקוי הקרובים


משאית ניקוי הכבישים מתוכננת לנקות את שולי הכבישים בצירים הבאים:

כביש 4 : מצומת רעננה צפון עד כיכר המשטרה בחדרה וחזרה + כביש בצרה הפנימי בו מתאמנים רוכבי כביש וטריאתלטים רבים.(הפעילות הראשונה החלה כבר ביום שישי ה 25.2.2011).

ה- "משולש" : לטרון – נחשון – נשר וחזרה.

ה- "מרובע" :נחשון – שמשון – עזקה – ראם – נחשון / בשתי פעמים נפרדות.

"עינת – מודיעין": תחנת הדלק קיבוץ עינת – כביש 444 – צומת בן שמן – צומת מכבים/רעות – וחזרה.




מצמן את מרוץ – תמיד חלק מהקהילה



הפעלת משאית ניקוי הכבישים, הממומנת כולה על ידי מצמן את מרוץ בסכום בלתי מבוטל, מצטרפת לפעילויות השונות אותם מבצעת הרשת לטובת הקהילה לאורך שנים, ביניהן הענקת מאות זוגות אופניים מתנה במסגרת אימוץ מחלקות ילדים בבתי חולים מהפחות מיוחצ"נים בפריפריה, מתן חסות למועדוני נוער מיוחדים דוגמת פרוייקט קבוצת הרכיבה במוסד הנוער "מצפה ים", ומעורבות פעילה בקהילה באופן שוטף.


בקרוב אצלכם?


גם אצלכם שולי הכביש מנצנצים ולא מזהב? גם אתם בורחים משולי הכביש כדי להמנע מפנצ'רים? ספרו לנו היכן ברצונכם לנקות את שולי כביש הבית שלכם ונשתדך להגיע לנקות…לפניכם.


צוות מצמן את מרוץ
איתכם לאורך, לרוחב ובשולי כל הדרך



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג