מרוץ סוסים נגד אופניים בארץ המכתשים

ביום חמישי הקרוב יחל הפנינג ארץ רוכבת במכתשים של הנגב. רוכבי סוסים נגד רוכבי אופניים נגד רצים, מי מהיר יותר? בואו לגלות במועדון ארץ המכתשים – מיזם חברתי-סביבתי של אנשי הנגב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ביום חמישי הקרוב יחל הפנינג ארץ רוכבת במכתשים של הנגב. רוכבי סוסים נגד רוכבי אופניים נגד רצים, מי מהיר יותר? בואו לגלות במועדון ארץ המכתשים – מיזם חברתי-סביבתי של אנשי הנגב

מאת:שוונג תקשורת


רבים מרוכבי האופניים שרכבו בשבילי הכרמל ובן שמן נפגשו לא פעם עם רוכבי סוסים. לעיתים גם עלתה מחשבה מבעד עגלי הזעה "אולי הייתי צריך לעבור לרכוב על סוס".ישנם רוכבים שמימשו את הפנטזיה ולא מפסיקים לרכוב גם וגם, חולקים את זמנם הפנוי בין רכיבת אופניים לרכיבת סוסים, אבל חשבתם פעם מי מהיר יותר בשטח? באופן טבעי, בירידות, מפתחים רוכבי האופנים המנוסים מהירות גבוהה אך מה קורה בעליות, או ברכיבה על סינגלים, ובעצם מי מתעייף יותר לאורך זמן – האדם או הסוס?

בין מועדוני הרכיבה השותפים לארגון  "IMBA" בארה"ב ניתן למצוא לא מעט מועדונים שכבר הבינו מזמן את שותפות השבילים והמרחבים בין רוכבי האופניים והסוסים. בארץ המכתשים החליטו לקחת את השותפות הזאת צעד קדימה ולבחון את יכולת האדם והחיה לעמוד בתחרות "אינדורנס" ראשונה מסוגה. מבחן המהירות לרוכבי האופניים ולרוכבי הסוסים: 60 ק"מ של שבילי מדבר, סינגלים, ערוצים, עליות ומורדות.

מועדון ארץ המכתשים, מיזם חברתי – סביבתי של אנשי הנגב מאחד בתוכו לא מעט רוכבי אופניים וסוסים ה"משוגעים" לשבילי המדבר ומכירים את הסינגלים הנסתרים שהותירו עקבות עדרי הגמלים.

עם בוא האביב ושבוע אחרי גשמי הברכה שירדו על המדבר מזמינים חברי המועדון את רוכבי האופניים והסוסים להפנינג של רכיבה בשבילים ובשיאו של ההפנינג תחרות "רוכבים 60" – מי מהיר יותר בשבילי המדבר אופניים או סוסים? וזה עוד לא הכול בין חברי המועדון רצי מרתון שטוענים שהרץ לא פחות מהיר בריצות השדה, ואכן בין המתחרים רצי שדה למרחקים של 7 ק"מ 16 ק"מ ו22 ק"מ.

ביום שישי ה- 13 למרץ באווירת "אפטר- פרטי" של פורים מתכנסים הרוכבים במצפה רמון לזינוק למרוץ "אינדורנס" שיעבור בנופי בראשית של מצוק המכתש, בסינגלים היורדים אל ערוצי נחל חווה ובשבילים המטפסים בינות לשרידי טרסות עתיקות. רוכבי האופניים, הסוסים והרצים שיעברו את אותו מסלול יוזנקו במקצים נפרדים, אך בסיכומו של דבר אלוף האלופים יהיה הרוכב או הרץ  המהיר ביותר על כלל המסלול.

לכל מי שמרגיש מספיק חזק זה הזמן להירשם לתחרות (בשנה הבאה המסלול ארוך יותר), ולמי עדיין לא הגיע לנגב זה הזמן וההזדמנות לרכב בנחת בשבילי הנוודים במדבר ואולי גם לצפות בחברים המזיעים על מסלול האינדורנס. במועדון ארץ המכתשים מציעה להביא את המשפחה ומבטיחים בילוי לבני הזוג שאינם רוכבים, אולי הפעם לא נשמע את "שוב פעם אתה נעלם עם האופניים".

על הפנינג ארץ רוכבת 2009 ועל תחרות רוכבים 60 באתר של מועדון ארץ המכתשים  



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג