מרגליות ישתתף ב'טור דה פראנס' של הצעירים

רן מרגליות, אלוף ישראל עד גיל 23, עתיד להיות הישראלי הראשון שיתחרה במרוץ ה- Tour de l’Avenir, הנחשב ל- "טור דה פראנס" של הצעירים. זהו המרוץ האחרון בסבב גביע האומות לרוכבים צעירים ומשמש ל"מרוץ ציד הכשרונות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


רן מרגליות, אלוף ישראל עד גיל 23, עתיד להיות הישראלי הראשון שיתחרה במרוץ ה- Tour de l'Avenir, הנחשב ל- "טור דה פראנס" של הצעירים. זהו המרוץ האחרון בסבב גביע האומות לרוכבים צעירים ומשמש ל"מרוץ ציד הכשרונות"

מאת:מערכת שוונג


הרוכב המוכשר רן מרגליות התקבל בחודש אפריל האחרון לנבחרת הפיתוח של איגוד האופניים הבינלאומי (ה-UCI), לאחר שתי עונות בהן רכב בקבוצות ספרדיות מובילות (Saunier Duval ו-Fuji-Servetto). כחלק מתכנית אסטרטגית ששיאה המתוכנן הוא השתתפות בטור דה פראנס לבוגרים בעוד 3 שנים – ישתתף רן במרוץ הקטעים, שיערך בתחילת חודש ספטמבר בצרפת.

זהו המרוץ האחרון בסבב גביע האומות לרוכבים עד גיל-23 (U23 Nations Cup) והוא נחשב ל"מרוץ ציד הכשרונות" המשמש מבחן וקרש קפיצה לרוכבים מבטיחים אל עבר הקבוצות המקצועניות הבכירות.

המרוץ, שיתחיל בעיירה Dreux ויסתיים ב-Besancon כולל 8 קטעים הרריים וקטע אחד של מרוץ אישי "נגד השעון". במרוץ יתחרו 15 נבחרות לאומיות מכל רחבי העולם ונבחרת אחת בינלאומית (Mix Team) המיועדת לרוכבים כישרוניים המגיעים ממדינות שאינן יכולות להציב נבחרת מלאה על קו הזינוק. "החודשיים הראשונים עם הנבחרת הבינלאומית בשוויץ היו בעלי ערך רב עבורי," מספר רן, "בזכות תוצאותיי במירוצים בשוויץ, נבחרתי לסגל המצומצם שנשלח לגביע האומות באיטליה – ה-Giro della Regioni. האפשרות להתחרות שם הקנתה לי ניסיון חשוב שאני מאמין שיסייע לי להגיע לתוצאה איכותית ב-Tour de l'Avenir".

בחודש יולי אשתקד, השיג מרגליות את התוצאה הטובה ביותר עד היום של רוכב ישראלי באליפות אירופה, כשסיים במקום ה-86 במרוץ הכביש. מאז, הוא הספיק לייצג את נבחרת ישראל באליפות העולם באופני כביש ולזכות במקום הראשון במרוץ ה"טור דה ישראל" ובאליפות ישראל עד גיל 23. "אני מתחיל לקטוף עכשיו את הפירות על ההשקעה שלי בשנים האחרונות" הוא אומר."אני רוצה להודות לאנשי איגוד האופניים על הסיוע ועל האמון שהם נותנים בי. בזכותם ובזכות התמיכה האינסופית של חברי, אני מתקדם אל עבר חלומי הגדול – להיות הישראלי הראשון שיתחרה בטור דה פראנס".
———————————————————————————————————————–
אזור הטור דה פראנס בשוונג 
כל השלביםפרשנויות ועדכונים / מעקב LIVE אחר הטור / מפת הטור / כל הקבוצות / שידורים חיים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג