מסע האופניים "טור דה תרום 2012"

בחודש מרץ 2012 אשתתף בפעם השישית ברציפות במסע האופניים "טור דה תרום". פעם בשנה אני לוקח חופשה ויוצא לרכוב במשך ארבעה ימים מאתגרים ומרגשים במיוחד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בחודש מרץ 2012 אשתתף בפעם השישית ברציפות במסע האופניים "טור דה תרום". פעם בשנה אני לוקח חופשה ויוצא לרכוב במשך ארבעה ימים מאתגרים ומרגשים במיוחד

מאת:אידוב תורן, צילומים: עידן פלד


"טור דה תרום" הוא מסע אופניים בלתי רגיל המספק לכל המשתתפים בו חוויה מיוחדת במינה. זהו מסע אופני כביש בן 4 ימים, לאורך כ 400 ק"מ שמטרתו לתמוך בילדים הנכים המשתקמים במרכז הספורט לילדים נכים של איל"ן. המסע מתחיל ביום ראשון, 26 בחודש מרץ 2012..

מרכז הספורט של איל"ן ברמת-גן מתקיים בעיקר בזכותן של תרומות, מסע האופניים "טור דה-תרום" הינו אחד ממקורות גיוס הכסף החשובים של המרכז. הילדים המשתקמים במרכז הינם נפגעי שיתוק מוחין, תאונות דרכים ופעילות טרור, המגיעים למרכז לשיעורי שחייה טיפולית, ג'ודו, יוגה, טניס שולחן בכיסאות גלגלים ועוד.




הכסף שמגוייס באמצעות המסע עוזר במימון קניית כסאות גלגלים מיוחדים המאפשרים לילדים להתנייד ולעסוק בספורט שיקומי, בהרחבת סל השירותים הניתנים לילדים ובמתן מענקים לילדים נכים המגיעים ממשפחות מעוטות יכולות המתקשות לממן את הוצאות פעילות הספורט השיקומית.

המסע מאורגן באופן מקצועי ביותר ומספק לכל הרוכבים בו הזדמנות לעשות משהו מיוחד.
ראשית הרכיבה היא רכיבה מאתגרת. בכל אחד מארבעת ימי המסע יש שני מסלולים: האחד ארוך, בן כמאה ק"מ הכולל גם עליות מאתגרות. לצד המסלול הארוך יש מסלול קצר יותר המתאים לבעלי כושר בינוני ובו רוכבים גם נכים המדוושים באופני יד. בשני המסלולים יש ליווי ואבטחה מלאה כמו גם תחנות רענון וארוחות.

ביום הראשון של המסע משתתפים כארבע מאות רוכבים, חלקם מחברות וארגונים השולחים את עובדיהם לרכוב במסע. בשאר ימי המסע קרוב למאה רוכבים. השנה המסע יהיה בגליל והלינה בקיבוץ הגושרים. פרטים מלאים על מסלולי הרכיבה אפשר למצוא באתר המסע.

לצד האתגר הספורטיבי זוהי הזדמנות מיוחדת להכיר אנשים בלתי רגילים.
ספורטאים נכים אשר רוכבים על אופני כביש רגילות וחלקם על אופני טנדם או אופני יד. המאמץ הפיזי המשותף יחד עם התרומה המשותפת למען מרכז הספורט מספקים לרוכבים במסע חוויה בלתי נשכחת. זהו מסע ססגוני, מאתגר ומרגש.

כל רוכב המגיע למסע ליום אחד מתחייב לשלם מכיסו או לגייס מקרב חברים, מכרים או מקום עבודתו 1,000 ש"ח המיועדים בחלקם לכסות את הוצאות המסע וברובם לתרומה למרכז הספורט.

רוכבים המגיעים לארבעה ימים מתחייבים לשלם מכיסם ואו לגייס כנ"ל 7,000 ש"ח המיועדים בחלקם לכסות את הוצאות המסע (לינה, אוכל, הסעה, אבטחה, ביטוח ועוד) ויתרת הכסף (כ – 5,000 ש"ח) מיועדת לתרומה למרכז הספורט. גיוס הכסף אפשרי באמצעות פנייה למקום העבודה, לחברים ומכרים ובדרכים נוספות. מנסיון אישי אני ממליץ על השתתפות ב"טור דה תרום" בחום רב. זהו מסע אופניים שלא תשכחו לעולם.

GOOD WHEEL 2010 – short movie

מרכז הספורט לילדים נכים של איל"ן.

פרטים על המסע – אתר טור דה תרום


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג