מסע אופניים לעתיד מתוק

האגודה לסוכרת נעורים בישראל מקיימת מסע אופניים ייחודי ביום שישי (28 בספטמבר 2012)  במועצה האזורית מטה יהודה 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

האגודה לסוכרת נעורים בישראל מקיימת מסע אופניים ייחודי ביום שישי (28 בספטמבר 2012)  במועצה האזורית מטה יהודה 

מאת:מערכת שוונג; צילומים: יח"צ

האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל מקיימת, זו השנה החמישית, את אירוע רכיבת האופניים השנתי תחת השם "מסע לעתיד מתוק" בחסות ראשית של נובו-נורדיסק. "מסע לעתיד מתוק", הינו פרויקט מיוחד שמקיימת האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1), במטרה להגביר את המודעות למחלה ולגייס כספים לקידום המחקר למציאת המרפא למחלה. כמו בשנתיים הקודמות, מתקיים המסע בשיתוף המועצה האזורית מטה יהודה ומיני ישראל. האירוע בהפקת BIKEISRAEL.COM והוא מיועד לסוכרתיים, לקהל הרגיל, למשפחות ולרוכבים מקצועיים. 



המסע יכלול 4 מסלולים, כאשר המרחקים נקבעו בכפולות של 12 ק"מ, לציון 12 הדקירות אותן נאלצים הילדים הסוכרתיים לקיים, כל יום, למדידת רמות הסוכר בדמם והזרקת האינסולין לאיזון הסוכר

המסלולים:
12 ק"מ – מסלול עממי קצר, עובר בעמק איילון באזורי הלחימה של חט' אלכסנדרוני
24 ק"מ –  מסלול בינוני, מגיע למצפה הראל ודרך בורמה.
36 ק"מ – מסלול לרוכבים מנוסים, מטפס למצפה הראל, דרך בורמה, 
6 ק"מ – מסלול קטקטים, מותאם למשפחות עם ילדים צעירים, בעמק השקד הישראלי



מדי יעקבזון, מנכ"לית האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1): אורח חייו של אדם סוכרתי דורש טיפול רפואי והקפדה על אורח חיים בריא המשלב פעילות ספורטיבית ותזונה בריאה. לסוכרתי אין זו המלצה, זו חובה קיומית. האגודה מקיימת, זו השנה ה- 5, אירוע שמטרתו תמיכה בציבור הסוכרתיים ובמאבק למציאת המרפא. האירוע המשלב ספורט, הנאה לכל בני המשפחה ותרומה.

משה דדון ראש המועצה האזורית מטה יהודה: "שיתוף הפעולה של המועצה עם האגודה לסוכרת נעורים נמשך זו השנה השלישית, למען מטרה נעלה של הגברת המודעות למחלת סוכרת הנעורים. האירוע משלב מטרות בעלות חשיבות ציבורית וחברתית מהמעלה הראשונה ובמהלך המסע נחשפים הרוכבים למורשת ולנופים הקסומים של מטה יהודה. ברחבי המועצה מתקיימת פעילות אופניים ענפה ואנו קוראים לכל הרוכבים לגלות מעורבות ולהשתתף בפעילות חשובה זו".

המסע ייצא מאתר מיני ישראל (בכניסה). 
36 ק"מ יוצא בשעה: 7:00
24 ק"מ יוצא בשעה:7:30 
12 ק"מ יוצא בשעה: 8:00 
6 ק"מ  יוצא בשעה: 8:30 



כל הפרטים והרשמה- כאן

** לחברי האגודה לסוכרת נעורים תינתן הנחה של 50%. 

ההשתתפות מהווה תרומה לקידום המחקר למציאת המרפא המיוחל למחלה. 

האגודה לסוכרת נעורים היא גוף (מלכ"ר) שנוסד ב-1981 על ידי הורים לילדים החולים בסוכרת נעורים (סוג 1). בישראל 50,000 חולים מתוכם 5000 חולים עד גיל 18. האגודה חרטה על דגלה שתי מטרות עיקריות – מימון הטיפול והמחקר הרפואיים הטובים ביותר למציאת מרפא למחלה ולסיבוכיה, וכמו כן לשיפור איכות חיי הילדים ומשפחותיהם. 


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג